נשארתם עם טעם של עוד?

קוקה-קולה בפעם השנייה בפעילות קיץ שכולה מוזיקה – Coke מיוזיק

רוצים ליהנות עם המשפחה או החברים במתחם קריוקי מדהים במיוחד? פעילות קיץ מלאת קצב ושמחה יוצאת לדרך בפעם השנייה וקוקה-קולה מזמין אתכם להשתתף באתגר המוזיקלי ואולי לזכות בכניסה למתחם הקריוקי Coke מיוזיק עם החברים או המשפחה וליהנות מחוויה שכולה מוזיקה!

כיכר בשיתוף | מקודם |
רוצים לפגוש אותם לקריוקי משותף? כך תעשו את זה (צילום: באדיבות המצלם)

אז מה הולך לקרות במתחם הקריוקי Coke מיוזיק?

חוויה מקפיצה עם הרבה מוזיקה חסידית טובה, ציוד הגברה מתקדם לכל הקבוצה, הפתעות, כיבוד עשיר, פינוקים ואולי גם אירוח בהפתעה של אחד מגדולי הזמר החסידי: ארי היל, בנצי שטיין, שמחה פרידמן, יואלי דיקמן, פיני איינהורן, אבי אילסון ועוד!

"היה אש באוויר!" "זה היה גיבוש משפחתי אמיתי. לא רצינו לצאת משם!" "עוד לא הייתה לנו חוויית בין-הזמנים כזאת!" – זהו מדגם מהתגובות ששמעו אנשי הצוות של Coke מיוזיק ביציאה מהמתחם בשנה שעברה מהזוכים וגם מהזמרים שהשתתפו בפעילות.

גם אתם מוזמנים לנסות את מזלכם ואולי לזכות בכרטיס כניסה קבוצתי!

אז מה צריך לעשות בשביל לזכות?

מתקשרים לטלמסר 9334* או נכנסים לכאן >>

מקישים את הקוד המופיע על אריזות מוצרי קוקה-קולה.

משתתפים באתגר המוזיקלי של קוקה-קולה ועונים נכון וכמה שיותר מהר על שאלות מרתקות מעולמות המוזיקה החסידית.

תהיו חדים ותכינו הרבה אנרגיה וקצב, כי 75 המשתתפים שיענו נכון והכי מהר על האתגר יזכו בכרטיס קבוצתי למתחם הקריוקי המדהים של קוקה-קולה: Coke מיוזיק!

קיבלתם הודעת זכייה? כאן מגיע הכיף הגדול: תוכלו לבחור קבוצה הכוללת עד 19 איש נוספים שיצטרפו אליכם למתחם הקריוקי Coke מיוזיק. מי? מי שרק תרצו: המשפחה הגרעינית או קבוצה של בני דודים, הבחורים מהשיעור או החברות מהסמינר או כל הרכב אחר שיעלה בדעתכם.

אז למה אתם מחכים? האתגר המוזיקלי וכל הפרטים על הפעילות ממתינים לכם בטלמסר 9334* או בווטסאפ>>>

בכפוף לתקנון | ההרשמה לפעילות מותנית בהסכמה לקבלת דואר שיווקי | תקופת הפעילות: כ"ו בסיוון 15/6/23 עד ט"ז בתמוז 5/7/23 | ההשתתפות הינה מגיל 16 ומעלה | מותנה ברכישה ממגוון המוצרים כמפורט בתקנון הפעילות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר