כנס הנשים המדובר של השנה

"אי אפשר לתאר את העוצמה": מאות נשים השתתפו בכנס 'תמך' לעצמאיות ובעלות עסקים

מאות נשים המחזיקות בתים של תורה השתתפו בכנס הנשים המקצועי המדובר ביותר של השנה ויצאו ממנו עם מגוון כלים להעצמה ולקידום העסק שלהן • הגב' יפה בוסו מנהלת הכנס: "מרגש היה לראות אירוע שגם חותר לרמת המקצועיות הגדולה ביותר וגם שומר על הערכים שלנו" (תרבות)

מתוך כנס 'תמך' לעצמאיות ובעלות עסקים בירושלים (צילום: באדיבות המצלם)

בינה יתירה: כ-800 נשים השתתפו ביום רביעי שעבר בכנס 'תמך' שנערך בבנייני האומה בירושלים בסימן 'בינה יתירה', ויועד על מנת להעצים נשים בעלות עסקים ומנהלות. הכנס נערך ע"י 'תמך' בשיתוף שורת גופים ובהם עיריית ירושלים. במהלך הכנס נשים רבות יצרו קשרים עסקיים, רכשו ידע מקצועי, והרחיבו את מאגרי התוכן שלהן בתחומים שיסייעו להן להמשיך ולצמוח. הכנס ננעל בתחושת סיפוק עצומה של כלל המשתתפות שאמרו שהן כבר מצפות לאירוע המושקע הבא מבית 'תמך'.

הכנס התפרש על פני יום שלם שכולו בינה ותבונה, למידה, העשרה וחווייה. הנשים שהגיעו למקום בשעות הבוקר הופתעו מרמת ההפקה הגבוהה, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים ביותר, כאשר האירוע חולק למתחמים שונים באופן מסודר ונוח. הנשים שהגיעו קיבלו לידיהן חוברת בת כמאה עמודים שכללה מאמרים של אנשי ונשות מקצוע, דברי ברכה, מפת התמצאות ותוכן רלוונטי לעסקים.

במהלך היום המשתתפות נהנו מהרצאות מתקדמות ממיטב המרצים בישראל. בין היתר הרצו באירוע, הרב יעקב שטרנשוס שליט"א, מר ליאור ערוסי מומחה בינלאומי לטרנספורמציה, גב' גלית גלפרין יוצרת הפודקאסט סינגולרית, הרב אהרון זילבר מאמן ויועץ עסקי. בנוסף נערכו סדנאות מחכימות במגוון נושאים, כמו שיווק, ניהול כלכלי, מכירות, אנגלית, הזדמנויות עסקיות לצד מופעים אמנותיים. מנכ"לית תמך, הגב' גבירה מילווארם שהגישה מנות גדושות בכח לאישה החרדית העובדת לפרנסתה כדי להחזיק בית של תורה.

במהלך הכנס פעלו גם מתחמי נטוורקינג מושקעים ומאובזרים שאפשרו לתת לנשים הזדמנויות שוות ומזמינות לנטוורקינג פורה וליצירת קשרים עסקיים. הנשים נהנו מאירוע מפנק ומוקפד באירוח עשיר הכולל ארוחות מפוארות ומתנות קטנות שחיממו את הלב.

"אי אפשר לתאר את העוצמה, את התבונה הנשית, את הכוחות שנתתן, שהענקתן שהשקעתן עבור כולנו" אומרת הגב' נחמי דסקל, בעלת עסק שהשתתפה בכנס. "חזרתי הביתה עם כוחות מחודשים ואני יודעת שאני חלק מקהילה שלא מתפשרת על מקצוענות ויחד עם זה שומרת על גבולות וערכים ברורים. קבלתי המון ידע שיתורגם לשדרוג מיידי של העסק וההתנהלות שלי בעז"ה. קבעתי מס' פגישות להמשך שיתופי פעולה כתוצאה מההזדמנויות העסקיות שפגשתי בכנס".

"מעבר להצלחה של הכנס מדובר בסיפוק עצום שמתאפשר לנו לספק לנשות החיל שלנו כלים על מנת להצליח באופן הכשר ביותר, תוך שהן אינן מתפשרות מבחינה מקצועית" מסכמת גם מנהלת האירוע הגב' יפה בוסו. "יש כאן מסר מאוד משמעותי, מקצועי מאוד ויהודי מאוד הולכים יחד, ואנחנו בתמך מתכוונים להמשיך ולעשות זאת, הן בקורסים שלנו, והן באירועים הבאים, שכולם על טהרת המקצועיות וכמובן על טהרת הקודש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר