הרבי מנובומינסק:

"יש פחד להלך ברחובות ירושלים והממשלה פוגעת בלומדי התורה"

אלפים מחברי תנועת "אגודת ישראל" באמריקה התכנסו לוועידה המסורתית "הקונוונשן" לדון על בעיות השעה והנושאים העומדים על סדר יומה של היהדות החרדית בארה"ב ובישראל (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: די וואך)

אלפים מקרב חברי תנועת "אגודת ישראל" באמריקה התכנסו בימים האחרונים לוועידה המסורתית "הקונוונשן" שנערך במלון הילטון ווד קליף לייק שבניו ג'רזי לדון על בעיות השעה והנושאים העומדים על סדר יומה של היהדות החרדית בארה"ב ובארץ ישראל.

על בימת הכבוד ישבו אדמו"רים, רבנים וראשי ישיבות כאשר במרכז הערב עמד נאומו התקיף של נשיא אגו"י באמריקה כ"ק האדמו"ר מנובומינסק שקרא לממשלת ישראל לשמור על לומדי התורה וכן תקף את אלו העולים להר הבית שלא בהיתר.

האדמו"ר הצהיר כי כל גדולי ישראל אסרו לעלות להר הבית באיסור חמור של כרת ואלו העושים זאת בניגוד לדעת תורה גורמים לשנאה ולשפיכות דמים.

"אנו קוראים להם: אל תגרמו לרדיפת יהודים, לא זו הדרך להתקרב לשכינה", קרא האדמו"ר.

"אם במשך אלפי שנים ריחפה על היהודים בעיקר סכנת בני עשיו הרי שבעשרות השנים האחרונות בעיקר מאז המלחמה האחרונה באירופה, מרחפת לה סכנת בני ישמעאל", אמר הרבי.

"כמה אירוני", הוסיף האדמו"ר, "שבזמן סכנה שכזו כאשר פחד להלך ברחובות ירושלים והצבא עומד חסר אונים מול האינתיפאדה החדשה, דווקא אז נלחמת הממשלה ופוגעת במוסדות התורה ובלומדי התורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר