פרסום ראשון

המתווה נחשף: כך ייראה ראש השנה בחסידות גור

במשרד הבריאות אישרו את המתווה שיאפשר את התפילות בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים, בהשתתפות אלפיים חסידים שיחולקו לקפסולות, מתחמים ומפלסים (אנ"ש)

שימי שפר | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם, ללא קרדיט)

פרסום ראשון: לקראת ימי ראש השנה, אישרו במשרד הבריאות את המתווה המיוחד עבור בית המדרש של חסידות גור בירושלים.

לפי המתווה, היות ומתחם בית המדרש בנוי בשני מפלסים גדולים, ולאחר שבוצע סיור נרחב בבית המדרש, ניתן יהיה לאכלס בכל מפלס עד 1000 מתפללים.

כך, במקום רבבות החסידים המגיעים מידי שנה להסתופף בצל האדמו"ר בימי ראש השנה, ישהו השנה במקום רק אלפיים חסידים בכל המפלסים.

בנוסף, יתבצע סימון והפרדה של מסלולי הכניסה והיציאה לקפסולות על מנת שהמתפללים יכנסו ויצאו ממקומות הידועים מראש לכל אחד ואחד.

עוד הוחלט כי ההגעה לבית המדרש תתאפשר רק עבור בחורי הישיבות שישהו בקפסולות שבועיים לפני ראש השנה, ובכפוף לבדיקת קורונה שיעבור כל אחד ואחד מהמתפללים.

בנוסף, במידה ויתגלה כי אחד הבחורים במוסד הישיבתי חלה בנגיף, לא תתאפשר הגעתם של כלל הבחורים לשטח בית המדרש.

לפי המתווה שאושר, באחריות ממונה הקורונה לדאוג לכך שלא יקלטו בבית המדרש תלמידים מישיבות בהם ישנם אנשי צוות אשר חזרו מחו"ל ב-14 הימים האחרונים, או כאלו שחשים בתסמינים, או אחרים ששהו בבידוד במהלך השבועיים לפני ראש השנה.

בנוסף, על ממונה הקורונה לדאוג למדידת חום ולתשאול של כל אחד מהמתפללים בנוגע לתחושות תסמינים. בנוגע למנקים, טבחים ומשגיחים, על ממונה הקורונה לדאוג כי הם נשארים בבניין בית המדרש למשך כל ימי החג ברציפות.

יצויין כי בעקבות ההחלטה צפויים בישיבות גור ברחבי הארץ לשוב לבתיהם ולהתארגן לשהייה בקפסולה הישיבתית למשך שבועיים ברציפות עד ראש השנה.

החסידים ממתינים כעת במתח, שכן בחסידות גור עדיין לא הוחלט כיצד יבחרו אותם 2000 מתפללים שיזכו להתפלל בראש השנה יחד עם הרבי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר