סערת היומן

האדמו"ר מטאלנא מכחיש: הפרסומים - שקרים וכזבים

כ"ק האדמו"ר מטאלנא מצטרף למחאתם של בני בעל "הפני מנחם" זצ"ל, ומכחיש את הנכתב ביומן שנושא את שמו. "לא היה ולא נברא", הוא כותב במכתב שפרסם ● הסערה החלה בעקבות יומן שפורסם בשמו, ובו ציטוטים המיוחסים לאדמו"ר ה"פני מנחם" התוקפים, כביכול, את גדולי ישראל (חסידים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מטאלנא (שטורעם.נט)

"יומני טאלנא" שפורסמו לאחרונה ובהם ציטוטים המיוחסים לאדמו"ר בעל ה"פני מנחם", מוסיפים להסעיר את היהדות החרדית.

באותן שיחות, כביכול, הוא מתייחס לגדולי ישראל ולפרשות שעמדו על סדר היום הציבורי. הציטוטים המיוחסים ל"פני מנחם" ביומנים הללו הפכו לשיחת היום בציבור החרדי, ולפיהם מתח ה"פני מנחם" ביקורת חריפה על כמה מגדולי ישראל בדור האחרון.

אחרי הבהרת בניו של ה"פני מנחם" בהמודיע, באה ההכחשה הרשמית מפיו של כ"ק האדמו"ר מטאלנא.

במכתב מפורט, מכחיש האדמו"ר את הנכתב בהם ומציין כי הם "שקרים וכזבים, אשר לא היו ולא נבראו".

כזכור, בני משפחתו של האדמו"ר מגור זצ"ל החליטו לעשות לכך סוף. בשבוע שעבר הם פרסמו ב"המודיע" מכתב הכחשה חריף למסמכים, עליו חתומים בניו של האדמו"ר ובראשם בנו, ראש ישיבת גור הרה"ג רבי שאול אלתר שליט"א.

תחת הכותרת "גילוי דעת והבהרה", כותבים בני המשפחה: "היות שהופצו ברבים בימים האחרונים רשימות המתיימרות להציג כביכול יומן מוסמך של שיחות ודיבורים שנשמעו מפי אאדמו"ר הפני מנחם, ובהם שקרים, לשון הרע הוצאת שם רע וביזוי תלמיד חכם,

"הננו להודיע בזאת שהדברים הם שקר וזיוף, ואינשי דלא מעלי המפרסמים אותם מתוך רצון לעורר דברי ריבות ומדנים, הריהם מחללים שם שמים בפרהסיא, ורומסים כבוד התורה ויחושו לנפשם שלא יכוו בגחלתן של ת"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר