חדש מאינטרנט רימון: אינטרנט, טלפוניה ביתית ושיחות לחו"ל – ללא הגבלה!

לאחר שנדמה היה ששוק התקשורת כבר סיים את תהליך ירידת המחירים, מפתיעה אינטרנט רימון ובשיתוף פעולה עם חברת 013 מציעה חבילת תקשורת כוללת ב99 ₪ בלבד. זו חבילת תקשורת משפחתית וחכמה: אינטרנט, טלפוניה ביתית ושיחות לחו"ל – ללא הגבלה! כל הפרטים

לוגו אינטרנט רימון (צילום מסך)

בעוד הגזירות הכלכליות פוגעות קשה מאד במשקי הבית, ולאחר שנדמה היה ששוק התקשורת כבר סיים את תהליך ירידת המחירים, מפתיעה חברת אינטרנט רימון ובשיתוף פעולה עם חברת 013 נטוויז'ן מציעה לציבור חבילת תקשורת כוללת ב99 ₪ בלבד!

חבילת התקשורת כוללת את האינטרנט החכם והבטוח של אינטרנט רימון, חבילת טלפוניה ביתית ללא הגבלה (לניידים ולנייחים), ו60 דקות של שיחות לחו"ל בכל חודש – כל זאת, כאמור, ב99 ₪ בלבד. למדברים פחות ומעוניינים לחסוך עוד יותר מוצעת חבילה נוספת בעלות של 79 ₪ בלבד הכוללת חבילת גלישה במהירות של עד 15 מגה, 500 דקות שיחה בקו הביתי ו-60 דקות שיחה לחו"ל.

מנכ"ל החברה, יריב פאר, מסביר כי "מדובר בשיתוף פעולה אסטרטגי שלנו עם חברת האם – 013 נטוויז'ן". לדברי פאר "המהות של חבילת בנדל מעין זו היא שכל חברה מוותרת קצת על הרווחיות שלה לטובת יצירה של הצעה משתלמת במיוחד ללקוחות שלנו, המצפים ליהנות מפתרון כולל מאינטרנט רימון"

חגית דסה, מנהלת אגף השיווק מסבירה שהחבילה נתפרה כמענה מדויק לדרישה שהגיעה מהשטח: "גילינו כי ציבור הלקוחות שלנו, מתאפיין בשימוש רב בטלפון הביתי, בעיקר בקרב ילדים ונוער שעדיין לא מחזיקים במכשיר סלולרי, אך כבר נמצאים בקשרים חברתיים משמעותיים. דווקא במשפחות אלו תופס נושא המחיר מקום משמעותי ומכאן הצורך "לתפור" חבילת תקשורת הכוללת אינטרנט משפחתי וטלפוניה ביתית במחיר שווה לכל נפש".

באינטרנט רימון מדגישים כי השקת החבילה החדשה הינה צעד נוסף לאחר סדרת צעדים שיווקיים שנעשו בשנה האחרונה כמענה לצרכי השוק: הפתרון לעולם הרשתות החברתיות, ההתחברות לכבל התת-ימי לטובת גלישה מהירה יותר ועוד.

לחבילת התקשורת החדשה אפשר להצטרף באופן מיידי ובכך ליהנות מהטבת השיחות לחו"ל לטובת איחולי חג שמח למשפחה ולחברים כבר בערב חג השבועות המתקרב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר