במקום הראשון: אפליקציה שמאפשרת לשלוח הודעות בלי סים ואינטרנט

ענקית המסחר האלקטרוני "פייפאל" של איביי ערכה תחרות במהלכה קובצו צוותי מתכנתים באיזור אחד ופיתחו אפליקציות חדשות. במקום הראשון זכה צוות ישראלי שפיתח אפליקציה המאפשרת שליחת הודעות SMS על ידי שימוש במכשירים הסמוכים לבעל הטלפון. הפרס: 100,000 דולר ופרסום עולמי

חיים אבני | כיכר השבת |
הזוכים המאושרים (צילום: פייפאל)

הבוקר (שני) הגיע לסיומו בעמק הסיליקון האקתון "BattleHack" שיזמה חברת PayPal העולמית. השלב הסופי של ההאקתון נמשך כיומיים ונערך במטה החברה שבקליפורניה, כשבמסגרתו כונסו 14 צוותי מפתחים מרחבי העולם ביניהם גם צוות ישראלי שעבר את שלב המוקדמות והגיעו לגמר.

במהלך היומיים, עבדו הצוותים ללא הרף כ-40 שעות במטרה לפתח וליצור אפליקציות המשלבות ממשקים של PayPal, BrainTree או Venmo.

במקום הראשון ובפרס הכספי של 100 אלף דולר, זכה צוות מפתחים מישראל שפיתח אפליקציה שיתופית בשם AirHop, המאפשרת ביצוע שיחות והודעות SMS ללא צורך בכרטיס SIM על ידי לקיחת "טרמפ" (Hop) על רשתות תקשורת של מכשירים שנמצאים בסביבה בתמורה לתשלום PayPal .

שני המפתחים הישראלים, שי משעלי ופאבל קמינסקי התחרו בהאקתון העולמי נגד נציגים מסן פרנסיסקו, מיאמי, ברלין, טורונטו, איסטנבול, בוסטון, וורשה, שיקגו, לונדון, מוסקבה ועוד.

מתן פרנס, סגן נשיא במערך הסיכונים בחברת PayPal העולמית ומנכ"ל PayPal ישראל אמר: "זה מרגש לראות את צוות המפתחים הישראלי, פאבל ושי זוכה במקום הראשון וזוכה להכרה וכבוד על האפליקציה החדשנית שפיתחו. כישרונות הפיתוח הישראלים זוכים להערכה רבה בארגון העולמי של PayPal ומגיעים מידי שנה להישגים מדהימים בהאקתונים שהחברה עורכת. לא בכדי PayPal מיקמה את מרכז הפיתוח העולמי למניעת הונאות בישראל והחברה ממשיכה ומגדילה את נוכחותה בארץ כמקור לחדשנות".

צוות המפתחים הישראליים הרוויח את מקומו בתחרות הבינלאומית לאחר שזכה בגמר המקומי על פיתוח אפליקציית Socializr. האפליקציה מיועדת לשמש במפגשים חברתיים ותפקידה "לקנוס" את מי מבין חברי הקבוצה שמשתמש בסמארטפון למעלה מ-5 שניות. ה"קנס" נגבה באמצעות PayPal ומועבר כתרומה לעמותה לבחירת המשתמשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר