סגן איתן גיבור מבצע צוק איתן התארס

שבועות ספורים אחרי סיום המבצע, סגן איתן, שהתפרסם בעקבות המרדף אחרי חוטפי הדר גולדין הי"ד, מתארס. חתונתו עם בת זוגתו הדרה תתקיים בחודשים הקרובים (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הדר גולדין הי"ד (צילום: משפחתי)

מזל טוב: שבועות ספורים אחרי סיום מבצע "צוק איתן" שבמהלכו נחטף סגן הדר גולדין הי"ד אל אחת המנהרות בתוך רצועת עזה, וחברו סגן איתן, סגן מפקד פלוגת הסיור של חטיבת גבעתי, זינק אל תוך המנהרה בכדי להצילו, מתבשרים כולם כי סגן איתן התארס ביום חמישי האחרון.

הוא ובת זוגתו הדרה שעלתה לישראל מארה"ב ומתגוררת בירושלים, יתחתנו בחודשים הקרובים באירוע חגיגי שבו צפויים להשתתף מאות בני אדם בהם קצינים וחיילים.

סגן איתן למד בישיבת "חורב" ומתגורר גם הוא בירושלים. הוא לחם תחת פיקודו של רב-סרן בניה שראל הי"ד שנהרג במהלך הלחימה במבצע "צוק איתן" ברצועת עזה. הוא התגייס ב-2010 ומאז עלה בדרגות הפיקוד בצה"ל.

בחודש אוגוסט סגן איתן הסתער בגבורה אל תוך המנהרה אליה נחטף הדר גולדין הי"ד, בזמן היתקלות עם מחבלים ברפיח, תוך שהוא מסכן את חייו. זאת בזמן שבמקביל נהרגו מפקדיו באותו הזמן, והוא לקח על עצמו את הפיקוד בלחימה.

במהלך אותו מרדף במנהרה שהייתה חושכה ובקושי ניתן היה לראות להיכן הוא צועד, אסף איתן את פרטי הלבוש של החייל החטוף, שבאמצעותם יכלו אנשי הרבנות הצבאית לקבוע מבחינה הלכתית כי הדר הי"ד אינו בן החיים וכי הוא חלל צה"ל.

מייד לאחר המבצע ביקשו הוריו של גולדין לפגוש את סגן איתן, ואכן לאחר כמה ימים הפגישה המיוחלת התרחשה ובמהלכה הביא הם הקצין את התפילין והסידור של בנם המנוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר