אל תתנו לחשש הכלכלי להעיק על השמחה שלכם

חוששים לקראת הוצאות החתונה, הבר מצווה או הברית? • מבולבלים בין ההוצאות וההכנסות ולא יודעים בדיוק מה מצב החשבון • מסתפקים איך להתארגן לעתיד • יש פיתרון פשוט וקל (שיווקי)

"פתרון פשוט שעשה לי סדר בכספים" (צילום: שאטרסטוק)

לפעמים החיים נראים כמו מרדף אחד גדול. ריצה בין הכנסות להוצאות. מרגיש כאילו זה לא נגמר.

הנה תראו את מיכאל כהן, רק הבוקר שילם את חשבונות הגז והחשמל ועכשיו יש לו גם לשלם כסף עבור המורה הפרטי ליששכר, לחוג של שירה, לסיום שהוא עושה עם הכולל וגם לטיפול התקופתי לרכב.

"לא משנה כמה שאני מכניס, הכל נעלם לי" - הוא התלונן לשכן מהדלת ממול, "אבל כל זה לא מלחיץ אותי כמו הפחד הגדול, מה יהיה בשמחות של הילדים. בעוד שנה בר מצווה ואני חושש לחשוב על זה" התלונן מתוך מצוקה.

"אני ממש מבין אותך ענה נתנאל - השכן מהדלת ממול - גם הוא אברך צעיר. "גם אני הייתי באותה סיטואציה, באותו חשש, עד שמצאתי את רייזאפ. פתרון פשוט שעשה לי סדר בכספים ומסדר לי את כל ההכנסות וההוצאות בצורה אוטומטית ופשוטה"

כך זה נראה. פשוט וקל (רייזאפ)

"מה זה בדיוק" שאל מיכאל והשכן הסביר:

"רייזאפ הוא שירות שבאמצעות טכנולוגיה מתקדמת וצוות אנושי מראה לך כמה כסף נכנס לך, כמה כסף יוצא לך ומתי כדי לעצור. אתה עוקב אחרי מספר אחד כל החודש ורואה גם והיכן ניתן להתחיל לחסוך".

"איך זה עובד?"

"אתה נרשם בתהליך הרשמה דיגיטלי לחלוטין (כאן >>)

מצרף בצורה פשוטה ומאובטחת את פרטי החשבון שלך ומיד לאחר מכן מקבל מקבל תמונת תזרים ראשונה. רייזאפ גם יעמדו מולך בקשר באופן קבוע באמצעות הוואטסאפ וכך תוכל להתייעץ לפני כל החלטה קטנה או גדולה. והכל מסודר לפי קטגוריות מפורטות עם תקציבים ברורים שקל לעקוב אחריהם.

רייזאפ גם יעמדו מולך בקשר באופן קבוע באמצעות הוואטסאפ (רייזאפ)

בתוך כל ההוצאות יש גם חיסכון להוצאות בלתי צפויות או לשמחות עתידיות. כך שאני כבר יודע מה יש ומה אין לקראת הבר מצווה של הילדים שלי. חוץ ממה שזה עזר לי להבין לאן הולך הכסף ואיפה אפשר לשנות התנהלות כדי לחסוך, למדתי דרך המערכת להתארגן לבאות. זו השתדלות בסיסית ואני ממליץ לכל אחד" .

לפרטים והרשמה הקליקו כאן, החודש הראשון בחינם:



תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר