'אולטרה' הפקה!

מסיבת הפתעה בקונספט של טרמינל ומטוסים

מסיבת הפתעה מרגשת לאיש העסקים ויו"ר קבוצת גיל גרופ דוד גלפרין באולמי 'טירה על הים' באשדוד, הפכה להפקה יוצאת דופן, כאשר מאות חברים, עובדים וקולגות חגגו לכבודו יום הולדת 40 (ברנז'ה)

(צילום: פנחס עמנואל | משה זגורי)

השילוב בין האישי למקצועי הוא תמיד אתגר - והפעם הפיצוח היה מהנה עוד יותר לצוות 'אולטרה' הפקות:

"השילוב בין האירוע האישי לעולם העסקי ועולמות התוכן המגוונים, היה מאתגר אך גם מרתק, וכרגיל כשמאתגרים אותנו, אנו מפתיעים גם את עצמנו, וכך אחרי סיעור מוחות של מיטב אנשי הצוות, אצלנו ב'אולטרה', יצאנו עם קונספט מעניין של טרמינל והמראה שמשלב התקדמות אישית עם המראה עיסקית".

הכל התחיל מהמיתוג המקורי של המקום כטרמינל שדה תעופה בכניסה למקום, מול חוף הים המרהיב של שעת השקיעה, חיכו להם 'דרכונים' הנושאים את שמם ואת מיקומם, משם המשיכו על פי לוח 'המראות ונחיתות' לאולם מפואר וערוך בכל טוב, שעוצב אף הוא בקונספט עולם התעופה.

את האירוע הנחה בטוב טעם השדרן אריאל ברמן, כאשר בחלק האומנותי נהנו המשתתפים מהרצאה של איש התקשורת שי גל בנושא "מנהיגות" עם כלים יישומים לצמיחה והמראה אישית ומהופעה מוזיקלית של הזמר והיוצר שולי רנד.

אין סיכום יותר מדויק מדברי יו"ר גיל גרופ דוד גלפרין למאות החברים והעובדים כאשר הודה על ההפתעה המרגשת והבטיח להמשיך לפעול לפי הערכים שהציב לעצמו, תוך שאיפה למצוינות ויחס אישי.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר