מרדף אחרי תוקפי אוטובוס יהודי בדרך לחברון

צה"ל מנהל בשעות האחרונות מרדף אחרי מחבלים שתקפו אוטובוס נוסעים ישראלי ליד בית אומר בדרך לחברון. המחבלים יידו אבנים וניפצו את השמשה הקדמית של האוטובוס ופצעו את הנהג. זו הפעם ה-9 שרכבים מותקפים באותו אזור בחודש האחרון

יוני גבאי | כיכר השבת |

האם הדרך לחברון מסוכנת?

בצה"ל אומרים שלא, ולמרות זאת גם במפקדת החטיבה המרחבית האחראית לאזור העיר חברון, יודעים היטב שמספר ניסיונות הפיגוע של המחבלים כנגד רכבים ישראלים נמצא כל הזמן בעלייה.

צה"ל מנהל בשעות האחרונות (של יום א' בלילה), מרדף גדול אחרי מחבלים שתקפו אוטובוס נוסעים ישראלי ליד בית אומר בדרך לחברון. המחבלים יידו אבנים וניפצו את השמשה הקדמית של האוטובוס ופצעו את הנהג. זו הפעם ה-9 שרכבים מותקפים באותו אזור בחודש האחרון.

מחשש שהמחבלים יתקפו גם את הבאים לשבת חברון שהיתה השבת, פוזרו חיילים רבים לאורך מסלול הנסיעה לחברון, והמחבלים אכן הבחינו בחיילים ונמנעו מלפעול. אך עם תום מבצע שבת חברון, נעלמו החיילים והמחבלים שבו לתקוף ואמש כמעט וגרמו לאסון, כשהצליחו להתקרב לאוטובוס הישראלי ולנפת באבנים את שמשתו הקדמית. הנהג הפצוע, הצליח להמשיך בנסיעה כשהוא זב דם בפניו ורק כשהגיע למחסום הצבאי הסמוך עצר ומשם פונה לקבלת טיפול רפואי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר