מאפלה לאורה

כך הצליחה המשפחה לצאת מטראומה ולחייך לחיים

משפחה שלימה מחבל אשכול- בטראומה וחרדות עוד ממבצע 'שומר החומות' קבלה את חייה בחזרה. כל המשפחה הייתה מפורקת ממש עד שניגשו לתהליך טיפולי מורכב אבל יעיל (לימודים).

ירי טילים לעבר ישראל (צילום: פלאש 90)

משפחת מ' הופנתה בהמלצתה של יועצת החינוך של בית הספר לערן שטרן – המנהל אקדמי של קורס המטפלים של מכון שאיפות...

ערן מספר: י' ו- ד', לא ביקרו בבית הספר כבר למעלה מחודשיים, בשיחה עם האם התברר כי הילדים (בגילאי 12 ו-15) ממאנים לצאת מהבית, עם תופעות פוסט טראומה מובהקות, כמו עוררות יתר בהלה מכל דבר, סיוטים, הרטבה מאסיבית ועוד...

כל המשפחה הייתה מפורקת ממש – גם מבחינה זוגית, משפחתית, מנטלית ונפשית, והגיעו בהחלטה משותפת – לעשות תהליך טיפולי מורכב אבל יעיל.

בתור התחלה עברה המשפחה לאזור המרכז, והחלו את הטיפול, נעשתה עבודה מורכבת: משפחתית, פרטנית, זוגית והורית. צורת טיפול מאתגרת מאד אך מאד מתגמלת בסופו של התהליך.

היתרון בטיפול באמצעות שיטת cbt – הוא שהתוצאות הניכרות בשטח באופן מהיר יותר מרוב השיטות האחרות, והשינוי הוא פנימי מהותי – ומחזיק לאורך זמן, ונותן חוסן.

לאחר כשנה וחצי, הסתיים תהליך הטיפול כאשר כל המשפחה מאוששת יותר, ללא תסמיני פוסט טראומה, ההרטבות פסקו, התפקוד ההורי נבנה מחדש - וכיום ב"ה כולם מתמודדים עם המשבר שעובר על כולנו עם חוסן נפשי טוב יותר, ומחוזקים יותר.

אם גם לכם יש שאיפות - לטפל בשיטת C.B.T ולהיות שליחים לסיוע ועזרה- הקליקו כאן

מכון שאיפות, בי"ס ללימודי רבנות ומקצועות הטיפול, פותח את ההרשמה ללימודי סי בי טי.

  • הקורס מוכר ע"י איט"ה, האגודה הישראלית לטיפול התנהגותי קוגניטיבי ומנוהל ע"י הרב פנחס כהן, לצד המנהל האקדמי - ערן שטרן, עו"ס בעל תוארM.A. מרצה במגוון תכניות הכשרה ל CBT , ותוכניות הכשרה למטפלים ולאנשי חינוך.
  • המסלול מיועד רק לבעלי תואר ראשון ו/או שני – השואפים להתקדם לקריירה טיפולית מקצועית עם פוטנציאל הכנסה גבוה במיוחד, לצד שליחות וסיפוק בסיוע וההצלחות שיעניקו למטופליהם בעזרת השם.

למה נכון לכם לבחור דווקא במכון שאיפות?

  • הלימודים מותאמים במיוחד למי שלא מוכן להתפשר על איכות תורנית ואיכות מקצועית.
  • המרצים שלנו מקצועיים ומנוסים, מדריכים ומומחים המוכרים באיט"ה ונבחרו בקפידה.
  • מכון שאיפות לוקח אחריות על כל תלמיד ותלמיד, בכל זמן הלימודים ואף מלווה את התלמיד בהשתלבות המקצועית בתחילת דרכו ובהמשך.
  • הלימודים לגברים ולנשים הינם בימים נפרדים ובאווירה מותאמת לציבור הדתי והחרדי.
  • תכנית הלימודים לגברים - פעם בשבוע, בשעות הערב. ולנשים קיימת אופציית בחירה בין קורס בוקר לערב, חלק מהמפגשים יהיו מרחוק (זום) וחלקם פרונטלית, במיקום נגיש ונוח בבני ברק.

מכון שאיפות מזמין גם אתכם להתמקצע בתחום שיש בו ביקוש עצום לעבודה עם רווח, סיפוק והנאה בצידה

לפרטים, לבדיקת התאמה ולרישום התקשרו עוד היום: 03-380-11-22, או לחצו על הלינק

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר