המכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר: השלמת לימודי בגרות ומלגת קיום חודשית

במכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר לומדים גברים חרדיים בוגרי ישיבות ומשלימים את הידע החסר להם באנגלית, מתמטיקה ומחשבים ומשתלבים לאחר מכן בלימודים אקדמיים. הקמפוס החרדי של מכון לנדר מאפשר לימודי תואר ראשון ברמה גבוהה ותחת הכוונתם של מרצים מהשורה הראשונה.

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

בימים בהם כלי התקשורת מסיתים שוב ושוב כנגד העובדה שחרדים לא לומדים מתמטיקה ואנגלית בבתי הספר ובישיבות, המכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר מוכיחה שאפשר גם אחרת. במכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר לומדים גברים חרדיים בוגרי ישיבות ומשלימים את הידע החסר להם באנגלית, מתמטיקה ומחשבים ומשתלבים לאחר מכן בלימודים אקדמיים.

המכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר נלמדת במסגרת הקמפוס החרדי של מכון לנדר בו לומדים בהפרדה מלאה חרדים וחרדיות לקראת תואר ראשון בלימודי מנהל עסקים ובלימודי ראיית חשבון.

המכינה הקדם אקדמית של מכון לנדר מאפשרת את הדבקת הפערים ואת ההשתלבות בלימודים אקדמיים באמצעות הרמה הלימודית שהיא מקנה. בעקבות רמתה הגבוהה של המכינה, זוכים תלמידיה לאפשרות של מימון מלא ללימודיהם מטעם משרד החינוך כשבנוסף, חלקם אף זוכים לקבלת מלגת קיום חודשית.

בנוסף, מאפשרים הלימודים במכינה הקדם אקדמית את השלמתם של מבחני הבגרות במתמטיקה ובאנגלית בעקבות העובדה שהמכינה עומדת בקריטריוני הלימוד של משרד החינוך והיא זוכה להכרה ממשרד החינוך כמכינה מוכרת המכשירה סטודנטים חרדים למבחני הבגרות.

הקמפוס החרדי של מכון לנדר מאפשר לימודי תואר ראשון ברמה גבוהה ותחת הכוונתם של מרצים מהשורה הראשונה. בקמפוס החרדי ישנה הפרדה מוחלטת בין גברים לנשים, כך שימי הלימוד הינם נפרדים לחלוטין ובמקום שוררת אווירה חרדית.

אתם מוזמנים לפגישה אישית עם נציגי הקמפוס החרדי של מכון לנדר: 073-220-4-270.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר