צפו: כך נראית הגרסה הבאה של אפליקציית ג'ימייל באנדרואיד

שבוע לאחר שהשיקה ענקית האינטרנט בשקט בשקט את הגרסה החדשה למערכת ההפעלה שלה - אנדרואיד 5. דלף לרשת סרטון המדגים את אפליקציית Gmail 5.0 שמציגה לראשנה תמיכה בשירותי דואר אלקטרוני חיצוניים (דיגטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
כך תראה ג'ימייל באנדרואיד 5 (צילום: shutterstock)

שבוע לאחר שהשיק ענקית האינטרנט האמריקנית, גוגל, את הגרסה החדשה והמתקדמת של מערכת ההפעלה שלה, אנדרואיד 5 לוליפופ. דלף היום לרשת סרטון אשר מציג את האפליקציה החדשה של שירות הדואר הפופולרי של גוגל, Gmail. שתגיע בעיצוב חדש, ועם מכלול שיפורים נרחב, כחלק ממערכת ההפעלה החדשה של החברה.

בסרטון שהדליף אתר android Police, נראה כי העיצוב של האפליקציה הפופולרית, שונה לגמרי. ומעתה יוצגו אנשי הקשר בבועות, בדומה לאפליקציית המסרים המידיים של גוגל, האנגאוט. ומעתה תוכלו לגשת לכל הפרטים של אנשי הקשר, ולראות את הודעות הדואר האלקטרוני הקודמות ששלחו לכם, או השיחות שביצעתם, ישירות מהמסך הראשי.

אלא שהשיפור הגדול יותר, והמשמעותי באמת, הוא העובדה שמעתה אפליקציית Gmail, כבר לא משמשת רק את שירותי הדואר של גוגל. אלא תוכלו להגדיר לקבל את הדואר האלקטרוני של שירותי הדואר של יאהו, אאוטלוק ועוד שירותי דואר חיצוניים, ישירות לאפליקציה הפופולרית.

עד עתה, מי שעשה שימוש בשירותי דואר של צד שלישי (שאינו שייך לגוגל), היה עליו לעשות שימוש באפליקציות דואר אחרות. ביניהם אפליקציית הדואר האלקטרוני של אנדרואיד, שנחשב לפחות נוח, ובעל עיצוב מיושן יחסית. או שיכל לעשות שימוש באפליקציות חיצוניות. אך כעת יוכלו המשתמשים להגדיר את כל חשבונות הדואר האלקטרוני שלהם, באפליקציית Gmail, שתוכל להפעיל את כלל השירותים במקביל.

העדכון יגיע כאמור יחד עם אנדרואיד 5, אשר ישוחרר בקרוב מאוד למכשירי הנקסוס של גוגל, בדגמים שעדיין נתמכים על ידי גוגל (נקסוס 4 ונקסוס 5 במכשירי הטלפון, ונקסוס 7 בטאבלט).

גם משתמשי מכשירי הדגל של סמסונג, גלקסי S4 ו-S5, צפויים לקבל את העדכון באופן מהיר מאוד, יחסית לעדכונים הקודמים. כאשר ענקית האלקטרוניקה, סמסונג, הודיעה לאחרונה כי תשחרר את העדכון שלה לאנדרואיד 5, כחודש לאחר שתצא הגרסה הנקייה של גוגל, אשר משמשת את מכשירי הנקסוס. זאת לאחר סכסוך ארוך שניהלה החברה עם גוגל.

גם יצרנית הטלפונים HTC הודיעה לאחרונה כי העדכון שלה לאנדרואיד 5, תצא לכל המאוחר 90 יום לאחר השחרור הרשמי של גוגל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר