הפעם נגמר בנסהנהג שכח להרים הנדברקס, הרכב הדרדר לצומתחשיבותו של מעצור היד, או ההנדברקס כפי שבטח אתם קוראים לו, קריטית ביותר. מצלמות אבטחה תיעדו בעל רכב ששכח להרים הנדברקס ורכבו הידרדר אל הצומת. בנס זה נגמר ללא נפגעים (רכב)כהכיכר השבת | י"ז בסיון | 23.06.162תגובות10100:00/0:38כיכר השבתרכבמעצור ידהנדברקסהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:כמו מטוס קרב: האופנוע המטורף שדוהר על אדי מים ב-310 קמ"שדני שפיץ|10:46"הספרים נפלו - הכל רעד": עדות נדירה ל'כיכר השבת' מתוך התופת בוונצואלה | צפויוסי סרגובסקי|25.06.26אחרי 30 שנה: הרפורמה שתשנה את התחבורה בישראל אושרה - בני ברק בפניםדניאל הרץ|23.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובהאולי גם יעניין אותך:דונלד טראמפ לא התהפך, הוא פשוט נשאר טראמפ, אז מה הולך לקרות? צפוכיכר השבת|23.06.26סמל הסטטוס המופרע: כשהעשירים העלו את הפרארי לסיפון היאכטהאבישי לוי|22.06.26כניעה מביכה או אסטרטגיה גאונית? מאחורי הקלעים של המו"מ בין טראמפ לאיראןיוסי סרגובסקי|22.06.26
0 תגובות