מונית הכסף? מראה לחינוך החילוני - תוכן גולשים

הרמטכ"ל וראש אכ"א זועקים שוב ושוב מעל כל במה כמה צה"ל זקוק לחרדים וכמה חשוב לגייס אותם מדוע? הגולש חנן תוהה בקול

לא מעט דובר על הבורות של הצעירים הישראלים בכל מה שקשור לנושאי דת ויהדות. הפעם, נדמה, נשבר שיא חדש. די משעשע, יש לומר.

בתוכנית הטריוויה "מונית הכסף" בהגשת עידו רוזנבלום, התארחו 2 צעירים נחמדים.

אלה נשאלו "באיזה שנה התרחשו ´פרעות תרפ"ט´"?. השניים, התבלבלו מהשאלה ונזרקו שלל תשובות.

לבסוף, גילה להם המנחה את התשובה: תרפ"ט.

שוב הוכח כי מערכת החינוך הישראלי, המכריחה את הנוער החרדי ללמוד את לימודי הליב"ה, נכשלת בנושאים הכי בסיסיים.

תראו איזה חינוך נהדר יש אצלנו, איזה ערכים – אכן. חינוך לא לפגוש אף אחד ששונה ממך כדי לא להתקלקל, חינוך שלפיו החרדים עליונים וכל מי שאינם חרדים נחותים ומסכנים, חינוך שלפיו המזרחי הוא פרנק נחות, חינוך לא לעבוד ולהתפרנס, חנוך לא לשרת את המדינה, חינוך לחיות על חשבון המדינה כי זה מגיע לך, חינוך לרמות את המדינה כי גם זה מגיע לך. אבל אין, אין כמו החינוך החרדי והערכים שלו

כך נכתב בעיתון "הארץ":

"תראו באיזה תנאים קשים הילדים שלנו לומדים, בדירות וקראוואנים – אצלכם (אצלנו החלונים, לדבריהם) לומדים בבתי ספר גדולים שנפתחים לפי הצרכים של המדינה. אנחנו פותחים בתי ספר איפה שבא לנו כמה שבא לנו באיזה גודל שבא לנו, אם צריך או לא צריך, בלי לשאול אף אחד ומתעלמים בבוז מתוכנית הליבה של מערכת החינוך.ומוסיף אני אתם החלונים אנשים העובדים אמורים לממן את המבנים והציוד של בתי הספר שלכם.

צה"ל לא רוצה את החרדים – טעות שהשתרשה בימי ועדת טל לפני עשר שנים, כאשר לצה"ל היה עודף ענק בכוח אדם בגלל גל העלייה. הרמטכ"ל וראש אכ"א זועקים שוב ושוב מעל כל במה כמה צה"ל זקוק לחרדים וכמה חשוב לגייס אותם מדוע?

כשחילונים מכירים חרדים הם תמיד אומרים, ´לא ידענו שיש חרדים כל כך נחמדים´ – כאלו שהבעיה שלנו היא עם הפרטים החרדיים. הבעיה היא עם ההנהגה החרדת והמפלגות החרדיות כלומר עם הציבור החרדי שרומס את זכויותינו, חומס את תקציבי המדינה ומשיג לפרטים (הנחמדים) הטבות שלא יתוארו.אבל כצת נחמה סקרים קובעים בעוד 20 שנה החרדים ישלטו פה – זה דווקא יכול להיות נכון, למרות שארבעים שנה הן הערכה ריאלית יותר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר