זכתה בתחרות בינלאומית

מלכי שטרן ממשיכה להפתיע עם המותג הנחשק

מלכי שטרן, בעלת המותג MIO MAY לא באמת חשבה על זכייה בתחרויות, כשהחליטה לעצב את קופסאות המתנה של התכשיטים שלה בעיצוב מרהיב ומקורי.ולקראת חג הפסח - קולקציה מטורפת (תכשיטים)

קולקציה שקוצרת מחמאות (צילום: יח"צ)

אחרי ששנים, היא פגשה אלפי נשים שרצו לשמוע את דעתה האישית, כאנינת טעם וכמי שמבקרת בתערוכות התכשיטים הכי נחשבות ברחבי העולם ואפילו מובילה טרדנים עולמיים בענף, פרצה לתודעה עם המותג אמדוריה, שנסגר לאחרונה ואת מקומו תפס המותג MIO MAY.

מלכי, שמעצבת ומוכרת תכשיטים מזה שש שנים, עברה בשנה האחרונה מיתוג מחדש שנפתח לאון ליין ונחשב לאחד האתרים המובילים בתחום.

היא מבקרת בתערוכות התכשיטים הכי נחשבות ברחבי העולם ואפילו מובילה טרדנים עולמיים בענף. "אני אוהבת להיות עם האצבע על הדופק ולהעניק ללקוחות שלי את המקסימום שאפשר, תוך שאני מתעדכנת ומחדשת. חשבתי לעצמי שהמטרה של האשה לקנות תכשיט היא כדי לשמח את עצמה, להתרגש. זה הרי פריט מתנה, זה האאוטפיט הסנטימנטלי של האשה, ולכן ראוי שתקבל את הפריט הזה באופן הכי מרגש שיש- שתפתח ותרגיש את ה'וואו', את ההתלהבות, להשלמת החוויה. ההסתכלות שלי על הדברים היתה כזו: יש בפנים אוצר וזה צריך להיראות כמו תיבת אוצר".בשלב זה, מלכי התחברה אל מינה איזנשטרק, שבין השאר היא מעצבת מוצר. היא האמינה בה כמי שתוכל להיות שותפה להגשמת החלום הזה "יצרנו מוצר מאפס. היו לנו הרבה סקיצות .ידעתי שזה לא יהיה כמו של כולם, כי בעיני- ייחודיות זה שם המשחק ובכלל אני פרפקציוניסטית והיה ברור לי שגם באריזה נמשיך את הקו של הלוגו – עם הירוק המדוגם שמסמל התחדשות וטבע, הוספתי לזה ברונזה- שזה זהב רך והכי מתאים לקונספט הנשי של התכשיטים וזה מתכתב עם המותג עצמו וכמובן שעם התכשיטים שתמיד אציליים ועדינים, ויש בהם משהו מרגש. הקונספט למעשה משקף את המותג עצמו".

אחרי שמלכי יצרה את הקונספט של האות M הנסגרת כמו לב, חיפשה ביחד עם מינה את הדרך לייצר קופסא מושלמת. "זה תהליך הרבה יותר מורכב ממה שחושבים. הגענו עם החלום למפעל שעובד עם החברות הגדולות במשק, דייקנו שוב ושוב את המוצר לכדי סוג של שקית שנסגרת כמו קופסא. אמרו לנו שם שזה המוצר הכי יפה שהם הוציאו לפועל עד היום והמליצו להגיש את הקופסא כמועמדת לפרס ישראל בתחום. זרמתי עם הרעיון".

ואכן, האריזה נשלחה לתחרות הישראלית וזכתה במקום הראשון בקטגוריית אריזות לקוסמטיקה ותכשיטים כשסיבת הזכייה, לדברי השופטים היא העובדה שייחודיות האריזות טמונה באופן הפתיחה וחווית המשתמש שהן מעניקות ללקוח. הם הוסיפו כי האריזות יוצרות עניין, סקרנות ומקוריות ומאדירות את התכשיטים שיושבים בתוכן. כמו כן, כתבו השופטים, השקית היא בעלת מבנה ייחודי של תיק יוקרתי שמושך את העין של עוברי האורח ובכך היא מהווה גם מעין פרסומת למותג.

בשלב זה היה ברור שהאריזה תוגש גם כמועמדת לפרס הבינלאומי של "Worldstar global packaging award"

תחרות בה משתתפות כ 70 מדינות. ההכרזה על הזכייה מול כל המדינות שידועות כחדשניות בטכנולוגיות עדכניות ומתקדמות, ריגשה את מלכי והעניקה לה את ההכרה כבעלת טעם משובח ומיוחד "נכון, לא חיפשתי זכיות בפרסים וכבוד אבל מרגש לקבל כזו הכרה וזה משלים לנו את התמונה כמותג חדשני המדבר את הטרדנים הכי עדכנים בעולם העיצוב והאופנה. אני חושבת שזה מסמל את העובדה שנשים יכולות לפרוץ דרך בעזרת היצירה וההשקעה שלהן. הזכייה בהחלט אפשרה לי את ההזדמנות לעצור לרגע ולהבין שיש הערכה, שזה דבר שכל אחד רוצה בו כשהוא עובד קשה על בניית והצלחת המותג שלו".

ולקראת הפסח זו ההזדמנות שלכן להתחדש בקולקציה מטריפה, ספרו לחברות ובעיקר לבעל ;)

לפרטים נוספים ולגלריה המלאה: https://bit.ly/2PIQTXZ

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית