הכנו לך תפריט דיאטה על פי גלגל המזלות

האם בני מזל דגים צריכים לאכול דגים? מפת הכוכבים לא משפיעה עלינו רק במאפיינים של התנהגות, כישרונות, יכולות וקווי אופי. מסתבר שהמזל בו נולדנו משפיע גם על הפיזיולוגיה שלנו ולפי חודש ההולדת אפשר לדעת איזו דיאטה מאוזנת לנו בהתאם לכך. כנסי להתאים לך תפריט

דינה פלר | כיכר השבת |
לכבוד ראש חודש אדר נתחיל במזל
דגים
. בני מזל דגים סובלים לעיתים מבעית במערכת האנדוקרינית, לכן עליהם להקפיד לצרוך יוד בכמות מספקת. דגים צריכים להקפיד גם על דגנים מלאים, מלפפונים, גזר וירקות עלים.

בני מזל דגים בדרך כלל ממושמעים, לכן מסוגלים להתמיד בתזונה קצת משעממת שתכלול אבות מזון בסיסיים, אבל מעט קלוריות, למשל דיאטות שמבוססות על תפוחי עץ ומוצרי חלב.

חודש הבא הוא חודש של בני מזל טלה שנוטים לסבול מדיכאונות ובעיות רגשיות. לכן הם צריכים להימנע מדיאטת דלות פחמימות שידועות כמגבירות את הדיכאון.

מאידך, הם צריכים לצרוך הרבה ברזל ואשלגן, כלומר בננות, תפוחי אדמה, פטרוזיליה, אגוזים, חסה ותרד.

הרבה מאוד בני מזל שור סובלים ממשקל יתר. הם אוהבים מאוד ממתקים, אך יחד עם זאת הם איטיים ולא אוהבים פעילות גופנית. לכן עליהם להעדיף דגים ומרקים משביעים, אך דלי קלוריות.

הם יתקשו לוותר על מצרכים אהובים, לכן להם כדאי להעדיף דיאטה שמאפשרת לאכול הכול, אבל במינון.

בני מזל תאומים מתאפיינים באלרגיות ומערכת עצבים חלשה. לכן להם חשוב במיוחד להעשיר את התפריט בוויטמינים ובסידן. להם מומלץ להעשיר את התפריט ככל שאפשר בירקות שונים. כך הם יוכלו לשמור הן על המשקל והן על הבריאות.

דגים,,,
ילידי מזל בתולה נוטים לצמחונות (צילום: shutterstock.com)

גם בני מזל סרטן בדומה לבני מזל שור אוהבים מאוד אוכל טעים ומאוד לא אוהבים לבלות בחדר כושר. כמו כן, הם נוטים לאגור נוזלים ולפתח נפיחות. לכן הם חייבים לדאוג למינון סביר של מלח וסוכר בתפריט היומי ולא לעבור על המינון המומלץ.

הם צריכים לצרוך יותר חלבון ועדיף על חשבון הפחמימות: דגים, בשר עוף, אגוזים, אצות ים.

בני מזל אריה הם פעלתניים ונמרצים, לכן הם צריכים לצרוך הרבה חלבונים שמעניקים כוח ומסייעים לפיתוח מסת השריר: בשר רזה, דגים, ביצים, מוצרי חלב.

אם הם צריכים לעשות דיאטה הם בדרך כלל מעדיפים תזונה מסודרת, כשכל ארוחת כוללת מנת ירקות ומנת חלבון, למשל עוף עם ירקות מאודים.

בני מזל בתולה לרוב לא סובלים ממשקל יתר. ביניהם יש גם לא מעט צמחונים וטבעוניים. בני מזל בתולה לעיתים קרובות סובלים מבעיות מעיים שונות, לכן ארוחות עדינות על בסיס ירקות ומוצרי חלב מתאימות להם מאוד.

הטבעוניים שביניהם צריכים להקפיד על צריכה מספקת של סידן כי בני מזל בתולה סובלים לא פעם מבעיות בעצמות בגלל מחסור בסידן.

בת מזל טלה? יש לך סיבה טובה לצרוך פחמימות נגד דיכאון (shutterstock)

האיבר החלש של בני מזל מאזניים הוא כליות, לכן עליהם להימנע מאוכל מתובל ושמן מדי. הדיאטה שלהם תתבסס על ירקות ופרות טריים, דגים ודגנים.

הם גם לא סובלים במיוחד מצמצום כמות הפחמימות, אבל יעדיפו מנות גדולות ודלות קלוריות על פני מנות קטנות, גם אם אלה משביעות מאוד.

בין בני מזל עקרב דווקא לא נראה הרבה צמחוניים. הם אוהבים מאוד בשר ואוכל מתובל שלא פעם מלווה בתוספות עתירות פחמימות.

כשלעקרבים אומרים לרזות, הדבר הראשון שהם צריכים לעשות הוא להחליף בשר שמן בבשר רזה יותר, ולהעדיף תוספות של ירקות וסלטים על פני תפוחי אדם ואורז לבן.

בני מזל קשת הם אנשים נמרצים שמתעניינים בתחומים רבים בחיים. הם אוהבים מנות אקזוטיות, טעמים וניחוחות חדשים. הם משתעממים מהר כשנאלצים לעשות דיאטה, לכן קשתים שסובלים ממשקל יתר מומחים גדולים בדיאטות שונות, ומדי כמה חודשים מתחילים דיאטה חדשה.

ומי זקוק לתוספת וויטמינים בתפריט? תאומים (אילוסטרציה: shutterstock)

בני מזל גדי סובלים לא פעם מבעיות אורתופדיות, לכן הם צריכים להקפיד מאוד על כמות מספקת של סידן בתפריט, ומאידך להיזהר מאוד מהשמנה, שכידוע מכבידה מאוד על עמוד השדרה והעצמות. הם מעדיפים דיאטות שכוללות מספר רב של ארוחות קטנות ביום.

בני מזל דלי זקוקים לאוכל עתיר ברזל, למשל כבד, בשר אדום, רימונים ואפילו יין אדום. לרוב בני מזל דלי לא מתעניינים באוכל גורמה והרבה פעמים אפילו מעדיפים אוכל פשוט על פני אוכל אקזוטי ואנין טעם.

כשהם רוצים לרזות, ראשית כל, עליהם להתחיל לצמצם את המנות, גם בלי להכניס שינויים גדולים בתפריט.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית