הבחירות לרשויות המקומיות

בעקבות הוראת הרב עדס: ה'מרביצי' חזרו לחיק 'דגל'

לאחר ימים של משא ומתן בין אנשי ה'מרביצי' ואנשי 'דגל התורה', החליטו אנשי התנועה הספרדית שלא לרוץ בצורה עצמאית בעיר בני ברק, אלא לחבור לרשימת דגל התורה. בראיון לכיכר השבת' מספר חבר התנועה על השיחות שנערכו, ועל הפגישה עם הגאון רבי יהודה עדס, שגרמה להחלטה הסופית • צפו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: ישראל כהן, תמונה: אלי סגל)

הושגה אחדות בין אנשי ה'מרביצי' ואנשי 'דגל התורה': בישיבת מועצה שהתקיימה הערב (יום ראשון) באולם הכינוסים בעירית בני ברק, הכריז מיכאל קקון כי הוא משייך עצמו יחד עם סיעת ק"ד לתנועת דגל התורה.

כזכור, בחודשים האחרונים יצא חבר סיעת ק"ד בעיר מיכאל קקון, בהכרזות במקומות שונים על כך שבכוונתו לרוץ בנפרד, אלא שבימים האחרונים נכנסו חברי הכנסת של דגל התורה לעובי הקורה והביאו בפני רבני סיעת ק"ד הגאון רבי בצלאל פנחסי והגאון רבי יהודה עדס את דעתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, כי דגל התורה מחוייבת לדאוג רק לנציגים מטעמה, ומי שהולך לפירוד לא יוכל לקבל את התמיכה של דגל התורה הארצית קרי חברי הכנסת.

בשיחה שקיים הערב עם כיכר השבת, הסביר קקון את הסיבה לשינוי בהחלטה ואמר: "בימים האחרונים התקיימו מגעים בין דגל התורה לחברי סיעת ק"ד".

"אתמול נפגש ח"כ משה גפני עם הגאון הגדול רבי יהודה עדס והגיע עמו לסיכומים ברורים בנושאים שהיו שנויים במחלוקת. להערכתי יש הסכמה ברוב הנושאים, ולכן הכרזנו על עצמינו בישיבת הזדהות כחלק מדגל התורה".

"השגנו את המטרה שלנו וכעת יש חודש שלם לנהל מו"מ לסגור את כל הפינות ולהגיע לסיכומים ברורים". אומר קקון.

יצויין כי למרות שההסכם לא נחתם עדיין בין הצדדים, בסביבת קקון מעריכים כי בדגל התורה יעמדו בכל הסיכומים ויפעלו למען האחדות בין הסיעות השונות.

במקביל, ובניגוד גם כן להערכות, במהלך ישיבת ההזדהות הודיעו כלל חברי המועצה מטעם ש"ס על הזדהות עם הסיעה המקומית, ובהם גם גדליהו בן שמעון, שבעבר דווח כי ירוץ במסגרת נפרדת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר