מודיעין עילית • הפעילים למען אבי ברגר טוענים: מתנכלים למודעות שלנו

בעיר מודיעין עילית ייערכו לראשונה בחירות לראשות העיר, אבי ברגר מתמודד נגד יעקב גוטרמן, ופעיליו טוענים כי בעירייה מתנכלים למודעות שהם תולים למען מועמדותו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: כיכר השבת. תמונת אילוסטרציה: פלאש 90)

סוער גם במודיעין עילית: הבחירות המוניציפליות הקרבות והולכות גורמות לסערה רבתי בערים החרדיות השונות כשהפעם לראשונה מזה מספר קדנציות מתקיימות בחירות גם לראשות העיר החרדית השלישית בגודלה, מודיעין עילית, כשמועמד מפלגת 'בני תורה', אבי ברגר, מתמודד מול ראש העיר המכהן יעקב גוטרמן.

בימים האחרונים מתלוננים פעיליו של ברגר כי גורמים מטעם העירייה משחיתים את שלטי הרחוב והכרוזים הקוראים להצביע עבור ברגר וזאת בשעה שבשלטי חוצות אחרים לא נוגעים.

לדברי יצחק ברגר, מנהל המטה של אבי ברגר, "מדובר בהתנכלות מכוונת של אלו החושבים שע"י סתימת פיות וקריעת שלטים ניתן יהיה להשפיע על התוצאה הסופית".

לדבריו, "הציבור במודיעין עילית אינטליגנטי מספיק וחושב כי יש לקיים בחירות דמוקרטיות ראויות ואף להחליף את השלטון הנוכחי מי שיפעל למען התושבים באמת".

ברגר מבהיר כי הוא אינו קשור דווקא לתנועת 'בני תורה'. "צריך להבין כי המטה שלנו מקבץ פעילים ממספר מפלגות שונות כשכולם תומכים במועמדותו של ברגר לראשות העיר. ישנם פעילים שתומכים ביהדות התורה, ש"ס, הבית היהודי ובני תורה אבל לראשות העיר הם פועלים להחלפתו של גוטרמן".

ברגר מבטיח כי ההתנכלות לא רק שלא תועיל להשתיק את קולם של המתנגדים לגוטרמן אלא תוסיף קולות נוספים של אלו המבינים את הבעייתיות של השלטון הוותיק. "אנחנו חשים תמיכה בברגר מכל רבני הקהילות ומכל רבדי ושכבות הציבור", הוא טוען.

מנגד, גורמים בסביבתו של יעקב גוטרמן אומרים כי מדובר בניקיון שגרתי של ניקוי כל המודעות בעיר לכבוד שבת וכי אין מדובר ברדיפה אישית כנגד מועמד זה או אחר.

המודעות למען אבי ברגר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר