דייטש: אנחנו חייבים עשרה מנדטים

ח"כ ישראל אייכלר בהשקת המטה החסידי של יהדות התורה' בירושלים: "מאבק לקדושתה של ירושלים". ח"כ ליצמן: "עלינו ללמוד מהבחירות לכנסת, לשריפת קולות יש מחיר יקר" (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: אלי סגל)

פחות משבועיים לבחירות ברשויות המקומיות, חברי הכנסת החסידיים של 'יהדות התורה' השיקו היום את המטה החסידי של התנועה בירושלים.

"כל המאבקים הפוליטיים בין המפלגות היא במטרה לעקור את החרדים מן הארץ בכלל ומירושלים בפרט" אמר באירוע חבר הכנסת ישראל אייכלר.

אייכלר ביקר את התנהלות העירייה מול המגזר החרדי ואמר: "אין לך חילול השם גדול מזה שעיר הקודש בארץ הקודש משאירה רבבות ילדים רעבים בקראוונים קרים בחורף וחמים בקיץ".

"גדולי ישראל לא היו מורים לנו להשתתף בבחירות לכנסת ולעיריות אם היה מדובר בצורך פוליטי. הבחירות הן זירת מאבק חליפית לקרבות רחוב במדינות אחרות. כל זמן שנותנים לנו את זכות הבחירה, אפשר וצריך להילחם בזירה הזאת".

"התוצאות הפוליטיות הן זמניות וחולפות. אבל המאבק לקדושתה של ירושלים ובנין התורה והאמונה בעיר, הם נצחון נצח וקידוש שם שמים ברבים" אמר אייכלר.

ח"כ יעקב ליצמן אמר באירוע כי: "עלינו ללמוד מהבחירות לכנסת, לשריפת קולות יש מחיר יקר. כשאנו מאוחדים אנו מצליחים לפרוץ למספרים שלא האמנו, וההתייחסות אלינו אחרת כשאנו עולים".

יוסי דייטש, חבר מועצת העיר אמר כי "לסלוגן "צריך אותך לעשירי" יש משמעות שחייבים להכניס 10 מנדטים ולא יהיה ניתן להקים קואליציה בלעדינו".

(צילום: אלי סגל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות