המדריך לאינטרנט: מה עושים עם שגיאה 691?

שגיאה 691 היא אחת השגיאות הפופולאריות בין השגיאות השונות בניסיונות החיבור לאינטרנט. איך מתמודדים? ולמי פונים לבקשת עזרה? 'מדריכים' בסדרת כתבות מיוחד (דיגיטל,מדריך)

יוסף פאר | כיכר השבת |
אז מה עושים כשמופיעה שגיאה? (צילום: shutterstock)

פעם ראשונה באינטרנט? מנסים להתחבר לשירות האינטרנט ולא מצליחים? מתרחשות אצלכם תקלות בדרך לגלישה באינטרנט? מדור מדריכים ב'דיגיטל' מציג סדרת כתבות מיוחדת: כך תתמודדו עם השגיאות השונות.

אחת השגיאות הנפוצות בעת חיבור לאינטרנט היא שגיאת ה-691. המניעים לשגיאה הנם עקב ססמה או שם משתמש שגויים.

הודעה השגיאה המופיעה בדרך כלל במידה ואתם מתחברים לאינטרנט דרך חייגן או כבל ADSL, הנה כדלהלן: "Unable to Establish a dial up networking connection", או: "The computer can not establish a connection. check your user name and your password", כאשר לרוב, מעליה מופיעות המילים "שגיאה 691".

על פי מדריכים שונים ברשת, מדובר באחת מהודעות השגיאה הכי נפוצות בעת נסיונות חיבור לאינטרנט, וכאמור, היא נובעת עקב שם משתמש או ססמה שגויים שהזנתם בחייגן.

שימו לב, לאחר קבלת הודעת השגיאה, אין צורך לחייג לחברה המעניקה את התשתית (בזק, הוט, וכדומה) אלא לחברה המעניקה את פס הרוחב, או בשפה ברורה יותר: ספק האינטרנט (רימון, אתרוג, וכדומה).

במקביל לפנייה לספק האינטרנט בכדי לברר האם הסיסמה שבידכם אכן נכונה, ניתן לאתחל את המחשב במידה והססמה בעבר הייתה אכן נכונה והשירות פעל, וכך השגיאה אמורה להיעלם.

כאמור, בכל אופן, פנו לנציגי ספק השירות, והם יסייעו לכם בפתרון הבעיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר