קבוצת הספורט "בני סכנין" הוקירה תודה לעזמי בשארה

קבוצת הספורט 'בני סכנין' הודתה לח"כ לשעבר עזמי בשארה שנחשד בריגול למען חיזבאללה. עו"ד איתמר בן גביר קורא להפסיק את פעילות הקבוצה במסגרת התאחדות הכדורגל (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
עזמי בשארה (צילום: פלאש 90)

עורך הדין ופעיל הימין איתמר בן גביר פנה להתאחדות הישראלית לכדורגל, בדרישה להורות על הפסקת פעילותה של קבוצת הספורט "בני סכנין", זאת מאחר ובמשפחק שקיימה הקבוצה נערך טקס במסגרתו הובעה הכרת תודה לעזמי בשארה, הח"כ לשעבר שנחשד בקשר עם חיזבאללה ונמלט מישראל. 

בנוסף, בטקס נאמרו דברי עידוד גם לממשלת קטאר. בם גביר כתב בפנייתו להתאחדות כי "לא ברור לי כיצד קבוצה שמקבלת מימון ישראלי, יכולה לירוק לבאר ממנה היא שותה ולמעשה להזדהות עם מי שנלחם במדינה. בנסיבות אלה, אני מבקש מכם, לפעול באופן מיידי ודחוף להפסקת פעילותה של קבוצת בני סכנין, או לכל הפחות להורדתה לליגה נמוכה יותר". 

"במקביל נשלח מכתב זה גם ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה בדרישה לנקוט בצעדים. במידה ולא תנקטו צעדים אאלץ לשקול פניה לערכאות" הוסיף בן גביר.

שר החוץ אביגדור ליברמן תקף גם הוא את הקבוצה: "כשקבוצת כדורגל בליגה הישראלית מודה למי שחשד בריגול ובסיוע לחיזבאללה, שברח מהארץ ומסית נגד מדינת ישראל, יש לנקוט נגדה בצעדים חריפים".

"אני מציע להתאחדות לכדורגל ולמנהלת הליגה לשקול להשעות את פעילותה של בני סכנין בליגת העל ולנקוט נגדה באופן מיידי בצעדים חריפים כגון קנסות כבדים ומשחקי רדיוס ללא קהל לתקופה ממושכת. להנהלת הקבוצה אני מציע לשקול אפשרות לעבור ולשחק בליגה הפלסטינית או בליגה הקטארית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר