המשטרה חוקרת: מי הפיץ תמונת לפיד לבוש כהיטלר

תמונה ערוכה שהופצה ברשת ובה נראה שר האוצר יאיר לפיד במדי נאצי מחוללת סערה. המשטרה פתחה בחקירה. וגם: מה נעשה בעבר נגד מפיץ תמונה דומה? (דיגיטל, ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של רני רהב)

טרול שמנסה למלט את יאיר לפיד מהביקורת נגד התקציב, או הסתה מכוונת? היח"צן רני רהב, העלה היום לעמוד הפייסבוק שלו תמונה, בה נראה שר האוצר הישראלי יאיר לפיד במדי חייל נאצי, כששפם בדמות שפמו של הצורר היטלר - הודבק בתוכנת עריכה על פניו.

רהב הביע מחאה על התמונה שלטענתו פורסמה בחשבון פייסבוק לא מזוהה, והרשת החלה לזעום. לאחר מספר שעות במהלכן התמונה גררה הדים ברשת, הודיעה המשטרה כי תפתח בחקירה בכדי לעלות על מפיץ התמונה.

רהב כתב לצד התמונה בה נראה לפיד במדי נאצי: "התמונה הזו, שהועלתה לפייסבוק היום, היא מזעזעת!!! צר לי שלא כל המדינה הפנימה את מה שקרה כאן לפני 18 שנים, כשיצחק רבין נרצח. היו כאלה שבימים השחורים שלפני הרצח העלו תמונה של רבין מחופש להיטלר".

רהב הוסיף: "אני מקווה שמשטרת ישראל תעצור באופן מיידי את מי שהעלה/תה את הפוסט הנורא הזה כנגד שר האוצר יאיר לפיד. אני קורא לכל אזרח ואזרח בישראל שהדמוקרטיה יקרה לו לגנות את בעל הפוסט באופן מיידי".

מפכ"ל המשטרה, יוחנן דנינו הודיע בשעות הצהריים כי יפתח בחקירה נגד יוצרי התמונה.

יצויין, כי בעבר הגיש אתר החדשות הדתי לאומי 'סרוגים' תלונה נגד גולש שהפיץ תמונות של נתניהו כאדולף היטלר, אולם לגולש לא נעשה דבר.

תמונת לפיד במדי נאצי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר