סוער בקבוצת הוואטסאפ של הח"כיות: הודעות נשלחו במהלך השבת

הח"כיות מחוברות לחזית הטכנולוגית: קבוצת וואטסאפ מיוחדת שנפתחה בתחילת הקדנציה הנוכחית של הכנסת, מעניקה לנציגות הציבור הישראליות במה בה הן יכולות לדון ולהתווכח; במוצ"ש האחרון, פרץ ויכוח בקבוצה, הסיבה: פרסום בקבוצה במהלך השבת. ואיך הגיבה ח"כ רות קלדרון? (דיגיטל, ברשת)

יוסף פאר | כיכר השבת |
וואטסאפ (צילום: יח"צ)

הוואטסאפ הפך מזמן לכלי שימושי המסייע לקבוצות עבודה שונות, מלבד האפשרות לקיים דיונים און ליין ממרחקים, הוואטסאפ מסייע בגיבוש קבוצות שונות מתוך קבוצות אחרות, הבוקר דוח ב'מעריב', כי גם לחברות הכנסת ה-19, ישנה קבוצת וואטסאפ פעילה בשם 'שדולת הח"כיות'. כניסת גברים לקבוצה אגב - אסורה.

הח"כיות נוהגות להתווכח ולדון בקבוצה בעניינים בוערים העומדים על סדר היום, כאשר לדוגמא דווח, כי במוצאי השבת האחרונה, פרץ וויכוח בין חברות קבוצת הוואטסאפ, וזאת לאחר שבקבוצה נכתבו הודעות במהלך השבת, דבר שעורר אי נוחות בקרב הח"כיות הדתיות.

על פי הדיווח, התקרית החלה לאחר שהשרה לימור לבנת עדכנה את הח"כיות על אירוע שייערך בכנסת, ועשתה זאת תוך כדי חילול שבת, ח"כיות החברות בקבוצה, אישרו את הגעתן לאירוע.

בצאת השבת, ח"כ אורית סטרוק, פרסמה בקבוצה כי אכן תשתתף באירוע, אך לדעתה לא היה נכון לקיים את השיחה תוך כדי השבת: "היה עדיף מאוד לשלוח את ההודעה לא בשבת" כתבה.

ח"כ רות קלדרון הגיבה להודעה של סטרוק, וקראה לה פשוט לסגור את הטלפון בשבת, במקום להביע תרעומת על חילול השבת מצד חברות אחרות בקבוצה: "גם אני מבקשת, חברות, שבינינו ניתן כבוד לעונג השבת של כל אחת. למי שלא נוח עם תקשורת בשבת, שתיקח אחריות על סגירת הנייד שלה".

השרה לימור לבנת, שחוללה את הוויכוח הגיבה גם היא: "לאו דווקא בגין היותי שרה, אם אני פוגעת ברגשותיה של מישהי כאשר אני כותבת הודעה המופנית גם אליה, אני לוקחת על עצמי באהבה להמתין בסבלנות עד צאת השבת בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר