שמים אתכם במרכז

פאגי מעמיד לרשותכם סל הטבות שיקלו על התקופה

פאגי, מקבוצת הבנק בינלאומי מתגייס למאמץ הלאומי עם שורת הטבות והקלות לכלל הלקוחות ובפרט לתושבי הדרום והמפונים. בין ההטבות: מגוון הלוואות, דחיית תשלומים, הלוואות והקלות לנוטלי משכנתאות (כלכלה, הלוואות).

בנק פאגי (צילום: יח"צ)

פאגי מעמיד לרשותכם סל הטבות שיאפשר לכם לעבור את זה טוב יותר:

פאגי מאפשר דחיית תשלומי הלוואות לתקופה של 3 חודשים, הגדלת מסגרת משיכת יתר על פי הצורך, הקלות לבעלי משכנתא כגון דחייה זמנית של תשלומי קרן בלבד לתקופה של עד שנה או דחייה זמנית של תשלומי קרן+ריבית ההלוואה לתקופה של 3 חודשים.

בנוסף פאגי מעניק ללקוחות פרטיים הלוואה בדיגיטל עד 80,000 ₪ אשר תסייע להם להתמודד בתקופה זו, עם אפשרות לגרייס עד חצי שנה.

לתושבי הדרום ומפוני הצפון, פאגי מעניק הטבות מיוחדות וביניהם דחיית תשלומי הלוואה ללא ריבית והצמדה, פטור מלא מעמלות לתקופה של 3 חודשים ופטור מתשלום ריבית על יתרות חובה מאושרות בחשבון העו"ש.

תושבי העוטף זכאים בפאגי גם ל-6 חודשי הפוגה מתשלום משכנתא (ללא תשלום ריבית על הדחייה) והלוואה ללא ריבית עד 20,000 ₪.

כמו כן הוקם קו חירום ייעודי לתושבי הדרום ועוטף עזה במספר 03-5130084 על מנת לתת מענה וזמינות לכל בעיה או שאלה.

מנהל מערך פאגי וסמנכ"ל הבינלאומי מר ינון שוויקה: "אנו נמצאים בתקופה מורכבת ומאותגרת גם כלכלית, כחלק מהירתמות הבנק למאמץ הלאומי, יצאנו עם מגוון רחב של הטבות והקלות על מנת לסייע ככל האפשר ללקוחותינו בכלל ובפרט לתושבי אזורי הלחימה".

*אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. האשראי בכפוף לשיקול דעת הבנק כפוף לתנאי הבנק.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר