ועדת השמונה: יוסי דייטש יחליף את יהושע פולק

ועדת השמונה של אגודת ישראל תתכנס בשבוע הבא להיערך לבחירות. ל"כיכר השבת" נודע כי יוסי דייטש יחליף את יהושע פולק שעבר ל"בני תורה". ומי יהיו נציגי חסידות ויז'ניץ? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

לקראת ההערכות לבחירות, צפויה 'ועדת השמונה' להתכנס בשבוע הבא בכדי לדון בנושאי המדיניות והאסטרטגיה של פתיחת מערכת הבחירות וניהול הקמפיין והקמת המטות.

ועדת השמונה היא הגוף המוסמך בתנועת אגודת ישראל לדון ולהכריע בסוגיות אלו ולחברות בגוף זה יש משמעות רבה.

את הסיעה המרכזית (חסידות גור) מייצגים בדרך כלל ח"כ יעקב ליצמן וראשי תנועת אגודת ישראל יוסף קופרברג וחנוך זייברט. את חסידות בעלזא מייצגים ח"כ ישראל אייכלר וראובן ברייש ואת סיעת שלומי אמונים יצגו עד היום יו"ר הסיעה מאיר פרוש ויהושע פולק.

כעת לאחר מעברו של פולק לסיעת 'בני תורה' וחבירתו לפלג הירושלמי חושף "כיכר השבת" כי בסיעה החליטו להציב במקומו את חבר מועצת עיריית ירושלים יוסי דייטש, שיכהן לצידו של פרוש בוועדה.

את הסיעה המאוחדת (חסידות ויז'ניץ) ייצגו בעבר ח"כ מנחם אליעזר מוזס וח"כ לשעבר שמואל הלפרט שלעיתים הוחלף על-ידי העסקן אליהו הנדלר.

כעת הנעלם הגדול הינו האם העסקן הצעיר והמבטיח יענקי טסלר ששמו מועמד כמי שעשוי לרשת את מוזס ברשימה לכנסת כבר בקדנציה הקרובה, יצטרף לפורום המכובד מה שילמד על התחזקות כוחו ואם כן את מי מהנציגים הוותיקים יחליף.

כאמור, ישיבת הוועדה מלמדת על "יציאה לדרך" מבחינתה של סיעת אגודת ישראל שאמורה ככל הנראה כבר בקרוב להתוות יחד עם הסיעה השותפה דגל התורה את האסטרטגיה המרכזית ואת המסרים שיועברו לקהל הבוחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר