אשר מדינה החל לכהן כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת

העיתונאי לשעבר אשר מדינה החל לכהן כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת. גורמים בש"ס אומרים כי מדובר בתפקיד מעבר, וכי בקרוב הוא יכהן בתפקיד בכיר אחר (ברנז'ה, אנשים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אשר מדינה בתפקידו, היום (צילום: כיכר השבת)

העיתונאי לשעבר אשר מדינה החל לכהן כמזכיר סיעת ש"ס בכנסת. ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו החל מדינה, ששימש בעבר כעורך עיתון "המבשר", לשמש בתפקיד מזכיר הסיעה. עם זאת, גורמים בש"ס אומרים כי מדובר בתפקיד מעבר, וכי בקרוב הוא יכהן בתפקיד בכיר אחר.

בין היתר עולה האפשרות להקמת עיתון יומי של ש"ס, כך שבמידה והעיתון אכן יוקם הרי שמדינה הוא אחד המועמדים לתפקיד עורך העיתון.

כזכור, בחודש שעבר הודיע מנכ"ל ש"ס חיים ביטון למזכיר הסיעה אלישיב רבין, כי הוא מפוטר מתפקידו, זאת לאחר למעלה מעשר שנים ששימש בתפקיד. ההערכה בש"ס היא כי רבין פוטר בשל תמיכתו הפומבית במפלגת 'יחד' במהלך הבחירות האחרונות.

יצוין כי בערב הבחירות, פרש מדינה מתפקידו בעריכת עיתון 'המבשר' והחל לעבוד במטה ההסברה של ש"ס, מאז הוא מלווה את אריה דרעי באירועים שונים ומוציא הודעות מטעם המפלגה.

כמו כן שימש מדינה בתפקידי עריכה בביטאון ש"ס 'יום ליום', ובין היתר ראיין את הגאונים רבי דוד יוסף ורבי בן ציון מוצפי, בגיליוני בחירות מיוחדים שהוציא הביטאון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר