הבחירות באור יהודה

בתמיכת החרדים: ליאת שוחט נבחרה לראשות העיר

שלושה חודשים לאחר התפטרותו של ראש העיר הקודם דוד יוסף, נבחרה עו"ד ליאת שוחט, לכהן בראשות עיריית אור יהודה, זאת לאחר שזכתה בתמיכת המפלגות החרדיות בעיר (חדשות, פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ליאת שוחט (צילום: מתוך ynet)

שלושה חודשים לאחר התפטרותו של ראש העיר הקודם דוד יוסף, נבחרה אמש (שלישי) עו"ד ליאת שוחט, ברוב גדול, לכהן בראשות עיריית אור יהודה, זאת לאחר שזכתה בתמיכת החרדים בעיר.

מספירת מרבית הקלפיות עולה כי שוחט זכתה ב-59% מקולות התושבים. המועמד עופר בוז'י קיבל 30% מהקולות והמועמד עזרא ניסים קיבל 11% מהקולות. סך התושבים שיצאו להצביע עמד על כ-12 אלף.

שוחט, בת 43 ואם לארבעה, ילדה לפני חמישה שבועות את בתה הקטנה. היא בעלת תואר ראשון במדעי המדינה, תואר ראשון במשפטים ותואר שני בחינוך. בעבר שימשה כסגנית ראש העיר ובשנתיים האחרונות הייתה חברת מועצה באופוזיציה.

לאחר הניצחון אמרה שוחט: "תושבים יקרים, היום אתם קבעתם שאור יהודה צריכה לצאת לדרך חדשה, דרך של תקווה, מנהל תקין, תרבות פנאי וספורט והשקעה בחינוך. דרך שתהפוך את אור יהודה לפנינה של בקעת אונו. מהבוקר נתחיל באיסוף השברים במטרה להצעיד את העיר קדימה. מרגע זה, אין מחנות, כולנו כאיש אחד נשלב ידיים ונשנס מותניים למען טובת אור יהודה".

בלילה שוחחו יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני עם וחט ובירכו אותה על נצחונה. שוחט הודתה להם על התמיכה שהעניקו לה בבחירות.

בימים האחרונים הורה נשיא מועצת חכמי התורה, הגאון חכם שלום כהן לנציג ש"ס בעיר אור יהודה, עוזי אהרון, לפרוש מהמירוץ בבחירות לראשות העיר ולתמוך בשוחט.

עופר בוז'י, ראש העיר היוצא שהתמודד מול שוחט, אמר כי "התוצאות מתבהרות והפסדנו את המערכה. אני מודה לכל הפעילים שבאו מהלב ותרמו. אני מקבל את בחירת הציבור ומאחל בהצלחה לליאת. עבדנו נגד המון אינטרסים ואנחנו נהיה כאן למען הציבור כסיעה הגדולה ביותר במועצה. מודה לכל השותפים. אלפים בחרו בנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר