הוכתרו בהלוויה

הרבנים יוסף חיים וישראל אברג'ל - 'ממשיכי דרכו' של הרב יורם אברג'ל

במהלך הלוויתו של הרב יורם אברג'ל, הוכתרו בניו, הרבנים יוסף חיים וישראל אברג'ל, לממשיכי דרכו. הכתרת הבנים נעשתה במהלך הספדו של הראשל"צ ורבה של ירושלים הגר"ש עמאר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר והרב חיים יוסף אברג'ל, הערב (צילום: באדיבות המצלם )

אבל בעולם התורה: אלפים השתתפו הלילה (מוצ"ש) בהלווית המקובל רבי יורם אבר'גל, שיצאה מהיכל ישיבת 'רב פעלים' בנתיבות. במהלך ההלוויה הוכתרו שני בניו של הרב כ'ממשיכי דרכו'.

הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר הכתיר במהלך ההלוויה את שני בניו של הרב כממשיכי דרכו. הגר"ש עמאר אמר כי הבין שרצונו של הגר"י אברג'ל זצוק"ל הוא ששני בניו הרב חיים יוסף והרב ישראל ימשיכו את דרכו.

קראו עוד: "אבא היקר שלנו, תנוח בשלום" • עדכוני הלוויה

"על דעת כולם, אני מכתיר את הבן הרב הגאון רבי חיים יוסף דוד אברג'ל והבן רבי ישראל אברג'ל שימשיכו את הדרך של האבא זצ"ל" הכריז הראשל"צ, וסיפר כי התחנן בפני הילדים שלא יעזבו את מפעל אביהם.

לאחר מכן עלה גם הגאון רבי דוד יוסף, חבר מועצת חכמי התורה, וחיזק את שני בניו של הרב אברג'ל: "רבינו יורם השאיר בנים שיעמדו בראש המוסדות, אנחנו צריכים לדעת שאהבנו את רבינו יורם ואנחנו צריכים לסייע לבנים שימשיכו".

המקובל רבי יעקב עדס אמר לאחר ההכתרה: "צריך לעודד את הבנים להמשיך במפעלים של אבא".

רבי חיים יוסף אברג'ל עצמו אמר במהלך הספדו בבכי קורע לב: "אבא- אנחנו לא הולכים להיכנס לנעליים שלך, אנחנו נכנסים לשרוול שלך. אנחנו כלום על ידך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר