הרצח המזעזע במגדל

האב ספד לבנו שנרצח: "תמחל לי ולאמא אם ציערנו אותך"

"זכית ללמוד ולהיות איתי בהתבודדויות. אני יודע שאתה שמח עכשיו, מחובק" ספד ישראל עתיה לבנו נחמן ז"ל שנרצח. "תמחל לי, לאימא, לאחים ולאחיות שלך אם ציערנו אותך יתר על המידה" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
נחמן עתיה ז"ל על רקע מסע ההלוויה (צילום: נפתלי טרבלסי ומתוך ynet)

מאות הגיעו ללוות הצהריים (ראשון) את נחמן עתיה ז"ל, שנרצח בשבת בבוקר במושבה מגדל על ידי הרוצח שדקר למוות את רעייתו ושני ילדיו. אביו של נחמן, ישראל, ספד לו: "זכית ללמוד ולהיות איתי בהתבודדויות. אני יודע שאתה שמח עכשיו, מחובק".

ההספד של הרב קוק (צילום: נפתלי טרבלסי)

האב עצמו התקשה לספוד וחברו הקריא את ההספד שכתב במהלך היום: "ה' נתן לנו ילדים כדי שנגדל אותם בדרך הנכונה. זכית להיקרא על שם הצדיק, רבי נחמן, וזכית להיות אצלו. אבא תמיד רוצה את הטוב ביותר בשביל הילד שלו, והדבר הכי טוב בשבילך עכשיו זה מה שלמדת בבית - להידבק ברבינו. תתפלל על נתן ועלינו שנוכל לעמוד על הרגליים".

קבורת הילד (צילום: נפתלי טרבלסי)

האב הוסיף בהספדו וריגש את הנוכחים: "נחמן היקר, עלית עם ספר תהילים ביד. נחמן אתה היית צדיק, ותמחל לי ולאימא ולאחים ולאחיות שלך אם ציערנו אותך יתר על המידה".

המלמד של נחמן סופד (צילום: נפתלי טרבלסי)

בהספד כתב עוד האב: "אני מתבייש ממך ואוהב אותך ומחכה להמשיך ללמוד אתך את המשניות שבת בשמיים. ב"ה אתה למדת ואתה זכית להתבודד איתי כמה פעמים. אני יודע שעכשיו אתה שמח. אנא ממך תתפלל עלינו ובפרט על נתן. נמשיך לחיות חיים בריאים בגוף ונפש שנוכל לעמוד בניסיון הקשה הזה. מודה לכל עם ישראל על התפילות".

סייע בהכנת הכתבה: נפתלי טרבלסי

צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי
צילום: נפתלי טרבלסי

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר