התפקיד החדש של איציק אלרוב

איציק אלרוב, פעיל חברתי חרדי, יוזם מחאת הקוטג' ולשעבר אחד מיועציו של השר אריה דרעי, בתפקידו כשר הכלכלה, מצטרף לאבי גבאי, המתמודד במפלגת 'העבודה' (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אלרוב וגבאי (צילום: מתוך טוויטר)

איציק אלרוב, פעיל חברתי חרדי, יוזם מחאת הקוטג' ולשעבר אחד מיועציו של השר אריה דרעי, בתפקידו כשר הכלכלה, מצטרף לאבי גבאי, המתמודד במפלגת 'העבודה'.

אלרוב ישמש כדובר מטה הבחירות של גבאי. בציוץ בטוויטר, כתב גבאי כי "שמח שהצטרף אלינו למטה איציק אלרוב, איש ערכי עם הבנה כלכלית וחברתית נרחבת וישמש כדובר המטה. אני משוכנע שיתרום רבות. ברוך הבא!!".

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר אלרוב כי "אבי גבאי הוא מנהיג ערכי שהוכיח שכיסאות לא חשובים מעקרונות ופרש מהממשלה. השר היחיד שעמד באומץ לב מול ראש הממשלה ולא חשש להציג מתווה גז חלופי, כזה שיסייע לתעשייה הישראלית ויוזיל לה את העלויות, ולא מתווה שייטיב עם קומץ בעלי הון, על חשבון הציבור".

אלרוב מוסיף ואומר כי "מדובר ביהודי מסורתי חם ולבבי. החיבור ביננו מגיע על רקע פעילותי בנושא צימצום הפערים בחברה והורדת יוקר המחיה לטובת האוכלוסיה כולה. אלו נושאים שנמצאים בליבת העשייה שלי שנים רבות ואני מאמין שהחיבור הזה יביא תועלת אמיתית לטובת עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר