בבית הלבןהזמר החרדי במסיבת חנוכה עם טראמפ: זה השיר שביצע | צפוהזמר שלום למר הופיע במסיבת חנוכה בבית הלבן לצד נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, הוא ביצע את השיר: "אלוהים יברך את אמריקה" • צפואאאיציק אוחנהכיכר השבת | כ"ז בכסלו | 17.12.2511תגובות - צילום: ללא קרדיט| צילום: צילום: ללא קרדיט10100:00/2:54חנוכההבית הלבןשלום למרהאם הכתבה עניינה אותך?כן (83%)לא (17%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:רשת הענק סגרה שתי תחנות; ואז הופיעו מודעות ה"צניעות"יאיר טוקר|21.06.26מצא אשמים: טראמפ מתוסכל וזועם על טרור כימי בבריכת הדגל שלודני שפיץ|21.06.26לא תאמינו כמה שילמו על החולצה הזו: הבגד שצבע ליפא נמכר במחיר מטורףאיציק אוחנה|21.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה6מתי נראה חרדים שרים בכנסת במסיבת חנוכה לצערנו השמאלנים המתייונים שונאי ה והתורה הורסים הכלאימוגים לתגובהבעזרת ה18.12.25 דיווחתגובה5מדהיםאימוגים לתגובהמדהים18.12.25 דיווחתגובה4זה קידוש השם בכל העולםאימוגים לתגובהנחמן19.12.25 דיווחתגובה3יפהאימוגים לתגובהנועה17.12.25 דיווחתגובה2עוד כאלו חרדים ואבדנו...אימוגים לתגובהחרדי אמיתי18.12.25 דיווחתגובהמקנאאימוגים לתגובהמשה18.12.25 דיווחתגובהכן . מקנא בעולם הבא שלואימוגים לתגובהבר18.12.25 דיווח"ועבדנו"...אימוגים לתגובהאיש18.12.25 דיווחתגובה כזה נעים זמירות ישראל שקם לנו יצירה שכזואימוגים לתגובהיין השדה19.12.25 דיווחתגובהאתה קיצוני מידי וקנאי . קנאות זה לא טוב לדור הזה . תיזהר בלשונך בבקשה, תודהאימוגים לתגובהנחמן19.12.25 דיווחתגובה1יותר מתאים אם היה שר חשוף זרוע קדשך וקרב קץ הישועה נקום נקמת דם עבדיך מאומה הרשעה [אדום ארה"ב] וכו דחה אדום בצל צלמון ]ישמעאל[ וקרב לנו קץ הישועה.אימוגים לתגובהבר18.12.25 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:כוכב הרשת חיפש דירה ונדהם מהשנאה לדת: "התחילו לעקם פרצופים" | צפואיציק אוחנה|18.06.26השחקן המתחזק הכניס את בנו הבכור בברית מילה: "עתי עוז"איציק אוחנה|18.06.26המיליארדר הודה באוזני טראמפ: "זו הייתה ההשקעה הגרועה ביותר שלי"אריה רוזן|18.06.26
0 תגובות