דיין האמת

הלכה לעולמה הרבנית יהודית חיה רפול ע"ה

מבית החולים "שיבא" הגיעה הבשורה המרה כי בחצות הלילה (שלישי) הלכה לעולמה הרבנית יהודית חיה רפול ע"ה והיא בת 81. במוצאי תשעה באב איבדה את הכרתה בביתה (דיין אמת)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ברוך דיין האמת: מבית החולים "שיבא" הגיעה הבשורה המרה כי בחצות הלילה (שלישי) הלכה לעולמה הרבנית יהודית חיה רפול ע"ה והיא בת 81.

הרבנית רפול שהייתה במשך למעלה מיובל שנים בת ביתם של גדולי ישראל מרנן ראשי ישיבת פוניבז' הגראמ"מ שך והגר"ד פוברסקי זצוק"ל עמדה לימין בעלה הגאון רבי אליהו רפול שיבדלח"א שמשמש כראש הישיבות "נווה ארץ" ו"כנסת שלום" בבאר יעקב.

במשך עשרות שנים הייתה הרבנית רפול מגיעה מידי יום לביתו של הגר"ד פוברסקי ומסייעת לרבנית פוברסקי ע"ה בניהול הבית. הגר"ד היה מכיר לה טובה על כך ומשתתף בכל השמחות של ילדיה ונכדיה.

בתקופת הקמת המוסדות הראשונים לילדי עדות המזרח על ידי בעלה, כאשר לצורך ההקמה נדרש בעלה ליסוע לחו"ל למשך חודשים ארוכים לגיוס הכספים הרבים, ביקש בעלה לקבל את רשותה לכך. נכנסו בני הזוג רפול אל הסטייפלער זצ"ל שבירך את הרבנית רפול ע"ה כי בזכות מסירותה למען הקמת מוסדות תורה על טהרת הקודש תזכה בגן עדן ובנחת מכל ילדיה.

לחיבה מיוחדת זכתה גם בביתו של הגראמ"מ שך זצ"ל כאשר בעלה היה בן בית והתייעץ רבות עם מרן הרב שך בעניין המוסדות.

לפני כשבוע, במוצאי צום תשעה באב, איבדה את הכרתה בביתה. היא פונתה לבית החולים "שיבא" כשהיא מורדמת ומונשמת והלילה, כאמור, השיבה את נשמתה ליוצרה כשהיא בת 81 סביב מיטתה נפרדו ממנה בדמעות בעלה, חתנה, נכדיה וילדיה.

הלוויתה תצא היום (שלישי) בשעה 12 מביתה ברחוב הרב הירש 5 בבני ברק לבית החיים נציבי ישיבת פוניבז'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר