פה אחד

מועצת העיר קריית מלאכי אישרה רחוב על שם מרן הגר"ע יוסף

מועצת העיר קריית מלאכי אישרה פה אחד קריאת רחוב על שמו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. ברחוב צפויה להיבנות קרית חינוך הכוללת תלמוד תורה וגני ילדים (חדשות)

רחוב הרב עובדיה יוסף (צילום: משה נעים)

פה אחד: מועצת העיר קרית מלאכי הצביעה השבוע (ראשון) בעד קריאת רחוב על שמו של מרן פוסק הדור הגאון רבי עובדיה יוסף זצוק"ל. ברחוב צפויה להיבנות קרית חינוך בגודל 4 דונם וחצי הכוללת תלמוד תורה וגני ילדים.

הרחוב על שמו של מרן בעיר מגיע כעשרים שנה לאחר קריאת רחוב על שמה של רעייתו הרבנית מרגלית יוסף ע"ה. באותו מעמד, הגיע הרב עובדיה יוסף לטקס הסרת הלוט לרחוב הראשון על שמה של הרבנית יוסף. לפני כ-11 שנים הגיע שוב הרב עובדיה יוסף לקרית מלאכי לטקס חניכת התלמוד תורה הספרדי הראשון בעיר.

כיום, פועל תלמוד התורה במבנה ישן שהוסב לבית ספר, אך בעקבות הגידול המתמיד במספר התלמידים, נוספו למבנה קרוואנים ולפני כחצי שנה הקצתה קרית מלאכי שטח של כ-4 דונם וחצי לטובת הקמת מבנה קבע חדש לתלמוד תורה ספרדי בעיר. כדי להקל על התלמידים עד לבניית המבנה, תלמוד התורה הנוכחי עובר שיפוץ בגובה 350 אלף שקלים.

ראש העיר קרית מלאכי, סגנו מישל טפירו וחבר המועצה בצלאל מזרחי לאחר אישור ההחלטה

ראש העיר אליהו זוהר אמר כי "מרן הרב עובדיה יוסף היה מאור ישראל וכבוד הוא לנו לקרא רחוב על שמו. בשכונה החדשה נבנה גם את קרית החינוך על שמו, אשר יחד יתנו מענה לציבור החרדי בני עדות המזרח בעירנו וביישובי הסביבה. ישנו שיתוף פעולה פורה וכנה ביני לבין סגני מישל טפירו וכמובן עם יו"ר התנועה ושר הפנים אריה דרעי. נמשיך לפעול לטובת כל תושבי העיר".

סגן ראש העיר ויו"ר ש"ס בקרית מלאכי מישל טפירו מסר: "קרית מלאכי מאז ומתמיד ראתה את מפעל חייו של מורנו ורבנו הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וממשיכה את דרכו. לפני כ-20 שנה חנכנו את מועדון אל המעיין ולידו רחוב ע"ש הרבנית מרגלית יוסף ע"ה, כיום אנחנו מקימים קרית ע"ש הרב עובדיה יוסף זצוק"ל וגם רחוב על שמו. כך יוצרים המשכיות. אני מודה לראש העיר על היוזמה המבורכת לטובת הציבור הספרדי בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר