הכירו: שייק הפלא שיעזור לכן לרזות

חובבי הבריאות ברחבי העולם גילו לאחרונה את סגולתו של השייק הירוק. הוא מורכב ברובו מעלים - סלרי, עלי סלק, עלי מנגולד ואחרים - ויחד איתם, כדי להמתיק את הנוזל הירוק הירוק הזה, בננה, תפוח או פרי לפי בחירתכן

mame | כיכר השבת |
יש שטוענים כי ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר של היום. אבל מי אמר שארוחת בוקר מוכרחה להיות מורכבת מקערת דגנים ממותקים / ביצים מטוגנות לצד פרוסות לחם וסלט?

חובבי הבריאות ברחבי העולם גילו לאחרונה את סגולתו של השייק הירוק. הוא מורכב ברובו מעלים - סלרי, עלי סלק, עלי מנגולד ואחרים - ויחד איתם, כדי להמתיק את הנוזל הירוק הירוק הזה, בננה, תפוח או פרי לפי בחירתכן.

דיאטנים ממליצים על שתיית שיק כזה בכל בוקר, כתחליף לארוחת הבוקר המסורתית. יש לו לא מעט יתרונות: הוא עשיר בסיבים תזונתיים שמשרים תחושת שובע לאורך מספר שעות וגדוש בויטמינים ומינרלים שבאים לידי ביטוי באמצעות טחינת הירקות - בניגוד לצריכת הירקות באמצעות לעיסה.

אחד מכוכבי השייק הירוק הוא הקייל. מדובר בירק העשיר בסיבים תזונתיים, בן דודו הקרוב של הכרוב, חבר משפחת המצליבים שכוללת גם את הכרובית והברוקולי האהובים.

הקייל מהווה מקור נפלא לוויטמין A ויטמין C, ויטמין K ומנגן. הוא מקור טוב מאוד לנחושת, לחומצת האמינו טריפטופאן, סידן, ויטמין B6 ואשלגן.

מעבר לזה, ואולי חשוב מכך, הקייל נחשב ללוחם אמיץ במחלת הסרטן. מחקרים מוכיחים כי הוא יכול להוריד סיכון לחמישה סוגי סרטן: שלפוחית השתן, סרטן הנשים, מעי גס, שחלות וערמונית.

בהתאם לסגולותיו של הקייל, מומלץ לשלב אותו בשייק הבוקר הירוק שלנו.

המצרכים לשייק הירוק שיעזור לכן לרזות:

בננה גדולה

5 עלי קייל גדולים

2 כוסות חלב רגיל או חלב שקדים

מעט אגוזי מלך.

]]>
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית