מגעים לריצ'רץ' בבני ברק

המהלך של אלי דדון: ריצה משותפת של ש"ס ו'כסא רחמים'

בעוד יו"ר ש"ס דרעי שלח את הרב אבנר עמר לתווך בין ש"ס בבני ברק לגאון רבי דניאל זר, מנהל אלי דדון מגעים מול 'כסא רחמים' לריצה משותפת בשיטת הריצ'-רץ - תוך השארתו ברשימה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי והרב מאזוז. ארכיון (באדיבות המצלם)

עשרה חודשים לפני הבחירות לרשויות המקומיות ואחת הערים המרכזיות שמעסיקות את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי היא דווקא עיר התורה והחסידות בני ברק. עיר בה צפויות לרוץ, נכון לעכשיו, שלוש מפלגות ספרדיות: ש"ס, כסא רחמים ומפלגה חדשה בראשות הגאון רבי דניאל זר.

מזה מספר חודשים שיו"ר ש"ס מחפש "בולדוזור", כלשונו, שינהל את הבחירות לרשויות המקומיות. דרעי פנה למספר בכירים בהווה ובעבר, אך מכולם קיבל תשובה שלילית. בש"ס מעריכים כי דרעי ייאלץ להחזיר את התפקיד למנכ"ל ש"ס חיים ביטון.

ל"כיכר השבת" נודע, כי בשלב ראשון, מנסה דרעי לרכך את המחלוקת העזה בין הגאון ריב דניאל זר להנהגת ש"ס המקומית ולעיריית בני ברק. לאחר שחיים ביטון נכשל בניסיון לתווך בין הצדדים, דרעי שלח בימים אלו את הרב אבנר עמר, סגן ראש עיריית מודיעין עילית, כדי שיתווך בין הפערים, דבר שספק אם יצליח.

במקביל, ל"כיכר השבת" נודע כי בימים אלו מתקיימים מגעים מתקדמים בין סגן ראש העיר אלי דדון לישיבת 'כסא רחמים' בראשות הגאון רבי מאיר מאזוז, בכדי שתהיה ריצה משותפת של ש"ס ו'יחד' במפלגה אחת באמצעות ריצ'רץ' ברשימה.

יודגש, כי זה מספר שנים שישנו הסכם בין ש"ס לישיבה, כי ברשימה יהיו נציגים של הרב מאזוז, אך כעת ינסה דדון להציל את עורו מול הנאבקים נגדו ולבקש מהרב מאזוז שיסכים לריצה משותפת תוך כדי הצבת דרישה שדדון יעמוד בראשות הרשימה.

בש"ס וב'כסא רחמים' אישרו ל"כיכר השבת" את הפרטים, אך טרם ברור האם המגעים יבשילו לכדי מעשה, ובמידה וכן - האם דדון יעמוד בראשות הרשימה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר