המקרר מפוצץ לקראת החגים ואין מקום?

משפחות רבות מכירות את הבעייה החוזרת ונשנית לפני כל שבת וחג: המקרר צר מלהכיל את מטעמי הסעודות. איך אפשר להסתדר בלי שני מקררים ומה הסוד לחיי מטבח מאושרים? רגע לפני ראש השנה כל הפרטים (צרכנות, שיווקי)

דבורה אברהם | מקודם |
אין מקום במקרר? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

החגים קרובים יותר משנדמה, והמהדרין כבר מתחילים לחשב מעכשיו כמה באים לראש השנה וסוכות ושמחת תורה, וההכנות בדרך.

אז אנחנו מכירים את זה מקרוב: בהתחלה הקניות עוד איכשהו נכנסות למקרר, המוצרים מתחילים להידחס, אבל מה קורה כאשר צריכים להתכונן לקראת אורחים שבאים, וסעודות רבות, והתבניות כבר לא נכנסות למקרר?

נכון,יש משפחות ברוכות ילדים רבות שמחזיקות מראש שני מקררים. אבל זה לא מתחיל ונגמר שם, כי גם שני מקררים יוצרים בעיות לא קטנות: חשבון החשמל עולה, המקום במטבח נעשה קטן, ובכלל - איך אנחנו כבר בשנת 2018 ועוד לא נמצא פתרון פשוט למשפחה ברוכת ילדים שנדרשת למקום נורמלי וסביר במקרר.

שיצאנו לבדוק את השטח, גילינו שהפתרון נמצא, ויחד עם טכנולוגיה מהפכנית נוצר שילוב מושלם עבורנו. במקררי סמסונג ישנם מקררים עם נפח אחסון גדול במיוחד - הרבה ממה שהתרגלנו אליהם. לא רק זאת, העיצוב החדשני של סמסונג מייצר קיבולת אחסון מרשימה וקלה שמתאימה במיוחד לשבתות וחגים.

ראש השנה אוטוטו מגיע. מסתדרים עם הארוחות? צילום: שאטרסטוק

עכשיו, מה תגידו, בטח המקררים שלהם פשוט יותר גדולים ולמי יש בכלל מקום במטבח למקרר ענק. אבל התשובה לכך היא פשוטה: לא, הם בגודל סטנדרטי לחלוטין. אז איך זה קורה? במקררים הגדולים של סמסונג מוטמע פנטנט ייחודי בשם "ספייסמקס" (SpaceMax) שבאמצעותו הדפנות הן דקיקות יותר ממה שאתם מכירים, ועם תוספת חשובה: הן גם מבודדות וחזקות יותר. כך מתאפשר לכם נפח אחסון פנימי גדול יותר מכל מקרר אחר באותם מידות חיצוניות.

ואם זה לא מספיק לכם, ישנה אפשרות אפילו להגדיל את נפח תא המקרר. המקרר עמוס? תוכלו להפוך את המקפיא למקרר בלחיצת כפתור פשוטה ולבחור אם להפוך למקפיא או להחזיר למצב קירור. זו בשורה חשובה לפני שבתות וחגים ובמיוחד אם מארחים...ולא צריך לבקש מהשכנים מקום במקרר שלהם לשים את התבניות העמוסות...

מקררי סמסונג. נפח גדול יותר וצריכת חשמל נמוכה יותר. שווה לבדוק. צילום: יחצ

רק לא חשבון חשמל גבוה שוב פעם

חוץ מהמיקום והנפח, כאשר אני באה לבדוק מקרר חשוב לי שני נתונים נוספים: 1. צריכת החשמל וכמה כסף הוא הולך לזלול לי, 2. טריות לטווח ארוך, כמה פעמים אפשר לזרוק פירות וירקות שנרקבו...

במקררי סמסונג מצאתי שישנה טכנולוגייה שנקראת "אינוורטר" שנמצאת בכל מקררי סמסונג בארץ. בסמסונג אומרים כי הטכנולוגיה הזו "מאפשרת דירוג אנרגטי גבוה ויעילות אנרגטית גבוהה, מה שמביא לחיסכון משמעותי בצריכת החשמל ולהפעלה שקטה ונעימה של המקררים". בנוסף, קיים אצלם מה שנקרא "מצב חופשה" - משפחות שעוזבות את הבית לזמן ממושך יכולות לבחור באפשרות הזו שגורמת למקרר לצריכת חשמל נמוכה יותר ולשמירה על טריות המזון המאוכסן במקרר למשך זמן ממושך.

כאשר אתם באים לחנויות למוצרי חשמל לקנות מקררי סמסונג, תבררו לעוד מידע על צריכת החשמל ושהטכנולוגייה המהפכנית הזו נמצאת במקרר שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר