סערת הדבק בעיניים

הרב עדס לרזאל: מחזק אותך על שמירת העיניים

הרב יעקב עדס הפתיע בפסטיבל דרך המלך את הזמר והיוצר יונתן רזאל כשהגיע לחזק אותו על שמירת העיניים באירוע 'צמאה'. "אין דבר יותר חשוב משמירת העיניים" (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יעקב אדרי)

הזמר והיוצר יונתן רזאל הופיע אמש (שלישי), בפסטיבל 'דרך המלך' בהר ציון לעיני 300 צופים (מופע סולד אאוט), ובמהלכה הוא הופתע כאשר עלה לבמה המקובל הרב יעקב עדס שביקש לברכו על שמירת העיניים באירוע 'צמאה' בבנייני האומה בו הדביק על עיניו סרט דבק שחור כדי לאפשר לנשים לרקוד בחופשיות וספג על כך ביקורת קשה בתקשורת הכללית.

הרב עדס שהגיע מקבר דוד הצמוד למתחם, סיפר על הקשר שלו עם רזאל ועם הזמר רמי קליינשטיין וסיפר על השיר "תמיד אליך", שכתב להם ויצא באלבומו האחרון של קליינשטיין כדואט.

לאחר מכן ערך הרב מעמד קבלת עול מלכות שמים יחד עם הקהל ובירך אותם ואת רזאל לכבוד החג.

במופע היה לרזאל הפתעה נוספת כאשר בנו הקטן משה יוסף החליט כי הוא רוצה לשיר יחד איתו את השיר מתוך תפילת מוסף לג' רגלים - "שובה אלינו". הביצוע התמים והמרגש זכה לתשואות רמות מהקהל. המופע הסתיים בריקודים סוערים של הקהל יחד עם הזמר האהוב.

לאורך ימי הפסטיבל שהתקיים במתחם מרכז מים שבישיבת התפוצות בראשותו של הרב גולדשטיין, הגיעו להר ציון אלפי מבקרים שנהנו מהופעות של ישי ריבו, עמיר בניון, ביני לנדאו, סיני תור, עדי רן ועוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר