"מה יציל אותנו?"

נשיא המועצת הגר"ש כהן בדמעות: "כמה צרות יש לנו"

מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז עלה למעונו של נשיא המועצת הגר"ש כהן והציג את הפעילות הענפה בארגון. ראש הישיבה הביע את התפעלותו והתבטא בכאב על הצרות (ארץ)

הרב אילוז עם נשיא המועצת (באדיבות המצלם)

"כמה צרות יש בציבור שלנו, ילדים יתומים ואלמנות, ילדים חולים, מה יציל אותנו? רק התורה הקדושה", כך, כשדמעות בעיניו ובקול בוכים, תיאר נשיא מועצת חכמי התורה, ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן, את הצרות של כלל ישראל שהוא נושא בכאב על לבו.

את הדברים אמר נשיא המועצת אמש (רביעי) במהלך ביקורו של מנכ"ל אל המעיין הרב משה אילוז עם הרכזים הבכירים, במעונו של ראש הישיבה.

הרב אילוז סקר במשך שעה ארוכה את הפעילות הענפה של אל המעיין, החל משיעורי התורה דרך מועדוניות הנוער ועד רישום נוער מתחזק לישיבות.

בפני הגר"ש כהן הוצגו המסמכים והמספרים המעידים על הפעילות הרבה שמתקיימת מדי ערב ברחבי הארץ וכן תמונות הממחישות את היקף הפעילות.

נשיא המועצת הביע את התפעלותו הרבה ואמר כי חשוב להרבות בהפצת התורה בעם ישראל כדי שנינצל מכל הצרות הקשות הפוקדות אותנו חדשות לבקרים.

בסיום הפגישה בירך הגר"ש כהן את הרב משה אילוז כי יזכה להגדיל תורה ולהאדירה ובירכו בברכת ברכה והצלחה בכל מעשי ידיו ושבזכות זה יהיו צאצאיו ובני צאצאיו הולכים בדרך התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר