העתירו בתפילה

פתח תקווה: פעוטה חרדית בלעה משחק ונחנקה; מצבה אנוש

פעוטה חרדית בת 8 חודשים איבדה את הכרתה בפעוטון בפתח תקווה לאחר שבלעה משחק. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה ופינו אותה לבית החולים במצב אנוש (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: איחוד הצלה)

פעוטה חרדית בת שמונה חודשים פונתה הבוקר (חמישי) במצב אנוש לבית החולים מבית המטפלת ברחוב גולד בפתח תקווה.

הפעוטה נחנקה מחלק של משחק תוך כדי שהותה אצל המטפלת ואיבדה את הכרתה.

פרמדיק וחובשים מתנדבים באיחוד הצלה סניף פתח תקווה ביצעו פעולות החייאה על הפעוטה והיא פונתה במצב אנוש שלבית החולים שניידר בפתח תקווה.

אבי מרכוס פרמדיק ראשי של איחוד הצלה סיפר: "הייתי בסמיכות למקום והתקבלה קריאה על פעוטה שנחנקה מחלק של משחק תוך כדי שהותה אצל המטפלת. יחד עם חובשים נוספים וצוות ניידת טיפול נמרץ ביצענו בה פעולות החייאה ופעולות להצלת חייה. לאחר מכן הפעוטה פונתה תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

השבוע היו מספר מקרים כאלה של פעוטות שנזקקו לסיוע דחוף. פעוטה כבת שנה איבדה ביום שני את הכרתה במהלך שהותה אצל מטפלת חרדית בירושלים, כשראשה נתקע בסורגים של מיטתה. מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף ירושלים העניקו לה טיפול רפואי ראשוני ומצבה הוגדר קשה.

ד"ר ישי בן אורי זילביגר, רופא ילדים המתנדב באיחוד הצלה שהיה בקרבת מקום, תיאר: "מוקד החירום של איחוד הצלה זיהה במערכות הטכנולוגיות שאני ממוקם בקרבת מקום".

"הגעתי מיידית למקום ויחד עם צוות ניידת טיפול נמרץ הענקנו לה טיפול רפואי ראשוני, וכשלמרבה הנס חזר לה הדופק, היא פונתה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים, שם ימשיכו הרופאים בפעולות להצלת חייה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר