פרסום ראשון:

אבוטבול בתגובה ראשונה: "מודה לגדולי ישראל על האמון"

ראש העיר בית שמש, משה אבוטבול התייחס לראשונה לכיכר השבת להחלטת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי על התמיכה בו בבחירות. דרישות דגל התורה: שליטה במועצה הדתית ותיק החינוך (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ההכרעה בשאלת המועמד לראשות העיר בית שמש שנחשפה לראשונה ב'כיכר השבת' גרמה להרגעת הרוחות בעיר בית שמש, לאחר שהובהר כי 'דגל התורה' תתמוך באבוטבול במידה והמו"מ יצלח ודרישות המפלגה יתקבלו. כעת 'כיכר השבת' מביא לראשונה את תגובת ראש העיר משה אבוטבול להכרעת מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בשיחה עם 'כיכר השבת' אומר אבוטבול: "גדולי ישראל נתנו לנו אתגר חשוב לרוץ יחדיו בבחירות, אנו רואים כמה חשובה להם האחדות, ולכך אעשה הכל להצדיק את האמון שנתנו בי".

בשיחה עם 'כיכר השבת' הביע ראש העיר את תקוותו כי המו"מ יבשיל לידי הליכה משותפת בבחירות הקרובות, יחד עם כלל המפלגות החרדיות בבית שמש והמפלגות של תושבי העיר הוותיקה, מתוך דרכי שלום ואמון הדדי,מתוך מטרה להגיע לאיחוד מוחלט מקיר לקיר הן במחנה החרדי והן במחנה הכללי באופן שיביאו לקידוש שם שמים ברבים. "נשב בימים הקרובים עם שותפי מדגל התורה וסיעות נוספות להכיר בצרכים הנוספים ונסייע ככל יכולתנו כי אחים אנו ויחד נפעל לטובת העיר בית שמש שחשובה לכלל ישראל".

יצוין, כי כבר בימים הקרובים ישבו הצדדים למו"מ מול ראש העיר. בין הדרישות שיעלו במו"מ התחייבות לפנות את הכיסא לטובת התנועה בבחירות הבאות, צילום תמונת מצב קיימת פלוס תיק החינוך. גורמים ב"דגל" הוסיפו כי ייתכן וידרשו אף את תפקיד רב העיר האשכנזי ושליטה במועצה הדתית לידיו של חבר המועצה ישראל סילברסטין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר