"הדי הפיצוצים הורגשו בחלב"

בסיס צבאי של אסד הופצץ; גורם צבאי: "טילי אויב נורו"

פיצוצים עזים הרעידו סמוך לשעה 22:30 את איזור העיר הסורית חמה. הצבא הסורי הודיע כי טילים שמקורם לא ידוע נורו לעבר יעדים צבאיים. ארגוני המורדים לקחו אחריות על המתקפה (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-י"ד באייר תשע"ח | 29.04.18
(צילום: מתוך התקשורת הסורית)

פיצוצים עזים הרעידו אמש (ראשון) סמוך לשעה 22:30 את איזור העיר הסורית חמה, שעה שמספר טילים שוגרו לעבר יעדים של הצבא הסורי בעיר. טילים נוספים נורו לעבר יעדים צבאיים בחלב. על פי כלי תקשורת סורים, הפיצוצים התרחשו בבסיס של חטיבה 47 של צבא סוריה השוכן בדרום מחוז חמה.

גורם צבאי בסוריה אישר כי סמוך לשעה 22:30 נורו טילים לעבר יעדים צבאיים בחמה וחלב. לדבריו, "טילי אויב נורו לעבר יעדים צבאיים".

על פי רשת "סקיי ניוז", ארגונים המזוהים עם המורדים בסוריה לקחו אחריות על שיגור הטילים. לדבריהם, המתקפה כוונה לעבר מחסני אמל"ח בהם הוחזק נשק כימי. עוד דווח כי בתקיפה נהרגו יותר מ-40 בני אדם וכ-60 נפצעו.

רשת "אל-מיאדין" דיווחה כי טילים פגעו גם באזור אל-מאלכייה שבחלב. במקביל, על פי הדיווח בסוכנות הידיעות הסורית הרשמית "סאנא" הטילים נורו לעבר הבסיס בחמה, כשהדי הפיצוצים נשמעו גם בחלב.

(צילום: מתוך התקשורת הסורית)

המורדים הסורים דיווחו כי הפיצוצים היו בבסיס שמשמש את המיליציות השיעיות שזוכות לתמיכה איראנית. הבסיס שייך למשטר הסורי, כך דיווחו ארגוני זכויות אדם, אולם הוא משמש את המליציות הפועלות במדינה בתמיכת איראן.

כזכור, לפני מספר שבועות הותקף שדה התעופה הצבאי T-4 שבחומס, תקיפה שיוחסה לישראל ובה נהרגו שבעה אנשי צבא איראניים. גורמים בכירים בארצות הברית אישרו לתקשורת הזרה כי ישראל עמדה מאחורי התקיפה וכי ארה"ב עודכנה קודם לכן על התקיפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר