הקרב בבית שמש

אבוטבול על "דרישות" 'דגל': "דברים מופרכים ולא ריאליים"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול נחוש לנצח במשא ומתן מול דגל התורה ושלומי אמונים, דוחה חלק מהדרישות שהוצגו וחושף את התמיכה שקיבל מהאדמו"ר מצאנז • צפו בראיון (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילומים: כיכר השבת, פלאש 90 ויעקב נחומי )

רגע לפני שהוא מתיישב למשא ומתן מול 'דגל התורה' ו'שלומי אמונים', מתייצב ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול לראיון ב'אולפן כיכר' על המשא ומתן, הדרישות של 'דגל' וטענות 'שלומי אמונים', וגם מכריע - האדמו"ר מצאנז תומך בי למרות שזה כואב לחלק.

כותרות הראיון

המשא ומתן עם 'דגל התורה': "קיבלתי טלפון, דווקא אתמול, מח"כ אורי מקלב, שהוא אמר לי שאכן כמי ששומע לגדולי ישראל, והם אמורים לפגוש אותי".

הרצון של 'דגל' להגיע להבנות: "אני מכיר את מקלב עשרות שנים, אפשר לקנא מהאמינות שלו. השיחה הייתה רצינית וטובה. אם רוצים, בעשר דקות אפשר לפתור הכל".

הדרישות של 'דגל': "קיבלתי הרבה רשימות דרך התקשורת, אבל זה לא רציני. יש שם דברים מופרכים ולא ריאליים, ויש גם דברים שצריך לדון עליהם. צריכים לשבת ולדבר".

משה אבוטבול בראיון לישי כהן באולפן 'כיכר השבת'

יעביר את כל הסמכויות ל'דגל'? "גם הם יודעים שלתועלת הנושא צריך ראש עיר עם משילות וסמכות. אף אחד לא מנסה להחליש אותי. לא שייך לוותר על סמכויות, החוק מקנה לך סמכויות".

דרישת 'דגל' לקבל את תיק החינוך: "כדי לרצות תיק מסויים צריך לשמוע מה הבעיות, כשאני אשמע את הבעיות ואם לא ניתן להגיע לפתרון - אז נצטרך לחשוב הלאה".

יתמודד לקדנציה נוספת? "אני לא אדם פרטי, יש את היו"ר אריה דרעי, אני לא מתמודד עצמאי. דבר שני, אני זוכר דרישה כזו בתחילת הקדנציה הראשונה, זה הגיע למרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל שאמר להם שהם לא יכולים לדרוש זאת. הדרישה הזו מופרכת, אם אני לא מוצלח, אז הם המחליטים, הם הרוב, אז הרוב קובע".

שלומי אמונים טוענים שאתה לא סופר אותם: "חס ושלום. שלומי אמונים הם קבוצה נכבדה. מה שקיבלו המוסדות שלהם - הם לא קיבלו בחיים. יש להם את התיקים שהם מתעסקים בהם, הם עושים דברים מאוד יפים. אני לא חושב שאפתח את המשא ומתן, אם פותחים - פותחים לכולם".

תמיכת האדמו"ר מצאנז: "בוודאי שהוא תומך בי. אני מבין שזה חלק כואב. אני הייתי שם בחדר, הוא אמר 'יאריך ימים, אין שום סיבה להחליף אותך, עשית דברים טובים בבית שמש', אני מבין את זה שזה כואב לחלק מהאנשים שאני מגיע לבדי לאדמו"רים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר