נעצר והשתולל

הגנב נתפס, ביקש ברכה מהרב - והיכה אותו באגרוף

הרב משה הבלין, רבה הראשי של קרית גת, הוכה בידי תושב העיר לאחר שזה נתפס על חם בעת גניבה מעובדת הניקיון בבית הכנסת, וניגש אליו לאחר מכן בשביל "ברכה מהרב" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב משה הבלין (צילום: דודי זהבי)

כתב אישום הוגש היום (שלישי) בבית המשפט, נגד תושב קריית גת שהיכה באגרופו את רבה של העיר, הרב משה הבלין.

על פי הנטען, בצהרי יום שישי האחרון הגיע החשוד אל מתחם בית הכנסת חסדי שי בעיר, ונכנס אל עזרת הנשים. כשהבחין בשקית שהיתה שייכת לעובדת הניקיון במקום, שלף מתוכה טלפון נייד כדי לגונבו.

כשהמנקה שמה לב למעשיו, היא פנתה אליו וביקשה כי יחזיר לה את הטלפון שלה. בשלב זה הוא החזיר את המכשיר לתוך השקית תוך שהוא מקלל את המנקה ההמומה.

מכאן והלאה העניינים רק הלכו והסתבכו: הרב הבלין הבחין במתרחש בין החשוד לבין עובדת הניקיון, ולכן ביקש ממנו שייצא מבית הכנסת. בתגובה, ביקש ממנו החשוד שיואיל לברך אותו. הרב הסכים לבקשתו ובירך אותו, אך לאחר מכן, כשביקש ממנו שוב שיעזוב את בית הכנסת, השיב החשוד "אני לא יוצא" וניסה להכות ברב באגרופו.

הרב נאלץ לברוח מהאיש האלים, אך זה המשיך לרדוף אחריו, הישג אותו והיכה אותו. גם כשעובדת הניקיון ניסתה לשכנע את החשוד להפסיק, זה לא עזר. החשוד הטיח ספר קודש על רגלה, וצעק: "אני אהרוג אותך".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

בהמשך היא הזעיקה לעזרה בחורי ישיבה שהיו באזור, והם הפרידו פיזית בין הרב לבין החשוד לבין הרב, אך זה ניסה לתקוף גם את אחד מהם. בשלב זה הם תפסו אותו, עד להגעת השוטרים שעיכבו אותו למעצר.

בכתב האישום שהגישה נגדו חטיבת התביעות לכיש במשטרה, הוא מואשם בעבירות של תקיפה, ניסיון גניבה, איומים ועלבון דת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר