פרסום ראשון

גבעת זאב: אגודה וש"ס ירוצו יחד; בכיר ב'דגל': הכל פתוח

ש"ס ואגודת ישראל רוקמים מהלך של ריצה משותפת בגבעת זאב, כך נודע ל'כיכר השבת'. ב'דגל התורה' טוענים מנגד כי מדובר בשרירים וכי להערכתם תרוץ רשימה משותפת (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
גבעת זאב, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

פילוג בגבעת זאב? בעוד ב'דגל התורה' נערכים לרענון הרשימה ולהובלתה על ידי איציק ברנר מנהל סניף 'דגל התורה' בירושלים, הרי שבש"ס ואגודת ישראל רוקמים מהלך של ריצה משותפת במקביל לרשימת 'דגל התורה', כך נודע ל'כיכר השבת'.

בעבר התמודדו המפלגות יחד ברשימת שס"ג, אך בבחירות 2013 התפלגו המפלגות, 'דגל התורה' ו'אגודת ישראל' רצו ברשימה משותפת ואילו ש"ס התמודדה ברשימה עצמאית ונותרה באופוזיציה.

כעת, היוצרות התהפכו ובש"ס מעוניינים לרוץ יחד עם 'אגודת ישראל' ולתת לליטאים להתמודד לבדם. יו"ר ש"ס בגבעת זאב, יוסי מועלם אמר ל'כיכר השבת' כי "ישבנו עם אגודת ישראל וסיכמנו מולם על ריצה משותפת. יחד עם זאת אנו לא פוסלים את צירופה של דגל התורה".

שלמה בריזל, חבר המועצה מיהדות התורה המייצג את חסידות קרלין, אישר את הפרטים בשיחה עם 'כיכר השבת', והוסיף: "יש לנו סיכוי להביא חמישה מנדטים בעוד ב'דגל התורה' יכניסו שני מנדטים".

כך או כך, מחר צפויים להיפגש בכירים ב'דגל התורה' וב'אגודת ישראל' המקומית בניסיון להגיע להבנות ולהביא לרשימה מאוחדת.

בכיר ב'דגל התורה' אמר ל'כיכר השבת' כי מדובר בשרירים שעושים בש"ס ובאגודת ישראל. להערכת הגורם, 'דגל' תצליח להגיע להבנות מול אגודת ישראל והם יתמודדו לבסוף ברשימה משותפת.

יצוין, כי מפלגתו של אלי ישי שקיבלה בבחירות הארציות כ-500 קולות השוות ערך למנדט בזירה המקומית, עשויה להתמודד בבחירות למועצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר