התרגשות: הזוכה בס"ת בהגרלת יד לאחים

בהגרלת יד לאחים השנתית על ספר התורה שנערכה ביום חמישי ג' בסיוון זכתה משפחת שדה מרחוב ברלוביץ' בפתח תקווה.אחרי שהודו לנציגי יד לאחים, סיפרו הזוכים המאושרים כי הכנסת ספר תורה היא חלום חייהם, אך עד כה לא חשבו כי יוכלו לממשו (חרדים, שיווקי)

רו"ח מנחם אקרמן מלווה את ההגרלה. (צילום: יד לאחים)

זו השנה השמינית שבה עורך יד לאחים הגרלה על ספר תורה לתורמים להצלת נשים וילדים יהודיים מכפרים ערביים ולמאבק בנגע המיסיון הנוצרי. בהגרלה האחרונה שנערכה ביום חמישי ג' בסיוון, לקראת חג השבועות, חג מתן תורה, זכו אריאל ואורנית שדה, מפתח תקווה.

ההגרלה נערכה בפיקוח רואה חשבון ובהשתתפות פעילים מיד לאחים שריכזו את שמות התורמים שנכנסו להגרלה השנתית. ההתרגשות גאתה כששמם של הזוכים עלה על צג המחשב ודובר יד לאחים שלמה ריזל חייג אליהם ובישר על זכייתם בספר התורה.

התגובה הראשונה של בני הזוג שדה היתה סקפטית. "אף פעם לא זכינו בשום הגרלה. זו לא מתיחה?!" הם שאלו שוב ושוב ומיאנו להאמין במשך דקות ארוכות. רק כשנשלחה להם תמונה של רואה החשבון מנחם אקרמן מפתח תקווה, ליד צג המחשב שעליו מופיע כי משפחת שדה מפתח תקווה עלתה בגורל, הבינו שמדובר בזכייה אמתית, וההתרגשות גאתה.

אחרי שנרגע, סיפר אריאל כי בשנה זו הוא זוכה פעמיים לקבל את התורה בחג השבועות. הוא הוסיף גם כי "אנחנו צריכים להתאושש ולחשוב לאיזה בית כנסת נכניס את ספר התורה לעילוי נשמת יקירנו ואנחנו כבר מודים לכם מקרב לב על שהגשמתם לנו חלום חיים. כמו לכל יהודי, גם לנו היה חלום להכניס ספר תורה, אבל ידענו שעבור בן אדם מהשורה זה תמיד יישאר רק בגדר חלום".

יוסף גנץ מנכ"ל יד לאחים אמר: "אנו רוצים להודות לאלפי המשתתפים בהגרלה, שברגע כניסתם להגרלה הם כבר זכו מידית להיות שותפים בהגדלת הפעילות ובהצלת עוד ועוד נשמות יהודיות מכפרים ערביים, התבוללות והמרת דת".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר