פיגוע הירי בכביש המנהרות

המחבל יורה, נפגע מהרכב והלוחמים מסתערים ומשתלטים

פיגוע הירי נגד לוחמי מג"ב במחסום המנהרות שהסתיים בחסדי שמים ללא נפגעים לכוחותינו, תועד לכל אורכו במצלמות של התצפיתניות מגדוד האיסוף "ניצן" • צפו בירי ובהשתלטות הכוחות (חדשות)

(צילום: דובר צה"ל)

פיגוע הירי נגד לוחמי מג"ב שאירע הלילה (חמישי) בכביש המנהרות והסתיים בחסדי שמים ללא נפגעים לכוחותינו, תועד לכל אורכו במצלמות של התצפיתניות מגדוד האיסוף "ניצן".

בסרטון ניתן לראות את הירי של המחבל לעבר הכוח והימלטותו מהזירה כאשר התצפיתנית של גדוד 'ניצן' מכווינה את לוחמי מג"ב אל המחבל.

הכוח נראה מאתר את המחבל, פוגע בו עם הרכב הממוגן כשבמקביל המחבל מבצע ירי לעבר הלוחמים, עד שהם מסתערים ומשתלטים על המחבל.

מהמשטרה נמסר כי "לוחמינו ימשיכו לפעול לאור ערכים של חתירה למגע, נחישות ומקצועיות אל מול מי שינסה לפגוע בביטחונם ובחייהם של אזרחי ישראל וכוחות הביטחון".

כפי שדווח מוקדם יותר, בסביבות השעה 03:00 בלילה, ביצע מחבל ירי מאיזור אל ח'דר שבחטמ"ר עציון לעבר מחסום המנהרות המאויש על ידי לוחמי מג"ב. תצפית של גדוד האיסוף "ניצן" הממקומת באיזור, זיהתה אותו והכווינה צוות של לוחמי מג"ב וכוח צה"ל שביצעו סריקות עד לזיהוי המחבל.

במהלך המרדף אחריו, ביצע המחבל ירי נוסף לעבר צוות של לוחמי מג"ב שביצע נסיעה לעברו בניסיון לנטרל אותו, כאשר הרכב הממוגן נפגע ממספר כדורים, בין היתר באחד מחלונות הרכב. לאחר פגיעה עם הרכב במחבל, הוא החל בניסיון להימלט כשהלוחמים מסתערים לעברו בנשקים שלופים, יורים באוויר ומביאים למעצרו.

על המחבל נמצאה סכין ובסריקות בזירה נמצא אקדח מסוג FN איתו ככל הנראה ביצע את הירי. המחבל תושב בית סאחור הסמוכה לבית לחם בשנות ה-20 לחייו, נעצר כשהוא במצב קל. הוא קיבל טיפול רפואי קל בשטח ואינו נזקק לפינוי. כאמור, ללוחמים שלום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר