בלעדי • צפו

הגר"ש עמאר: המנהיגים מפחדים מרפורמים - בגלל הכסף

הראשל"צ הגר"ש עמאר התבטא בשיחה ל"כיכר השבת" כי מנהיגי האומה חוששים מהרפורמים בשל הממון שיש להם בארה"ב וטען כי הם "נבהלים", הרב הזהיר: "הכל יביא אלוקים בחשבון" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: עמוס בן גרשום/ לע"מ)

בלעדי: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר התבטא במהלך שיחה ל"כיכר השבת" כי מנהיגי האומה חוששים מהרפורמים בשל הממון וההשפעה שיש להם בארה"ב, אך הזהיר כי 'הכל יביא אלוקים בחשבון'. את הדברים אמר הגר"ש במהלך שיחה ל"כיכר לשבת" שתפורסם בעוד כשבועיים בפרשת 'שלח לך'.

"כמה צריכים שימת לב" אמר הגר"ש עמאר: "גם ראשי העם ומנהיגיו בימינו, הרבה פעמים עושים דברים נפלאים, ולפעמים שטויות, נבהלים".

הראשל"צ ורבה של ירושלים הוסיף: "כמו שיש בימינו, בעוונותינו הרבים, מנהיגי האומה מפחדים מאיזה רפורמים - בגלל שיש להם ממון, או השפעה שם. מוכרים להם את הכותל ועוד כמה עניינים. ענייני גרות וכדומ'. ה' יצילנו".

הראשל"צ הגר"ש עמאר בשיחה עם כתב "כיכר השבת" ישי כהן, השבוע

"לו חכמו, ישכילו ויבינו את האחריות שיש עליהם" הוסיף הגר"ש עמאר: "להם וגם של כל העם. 'והכל יביא אלוקים בחשבון', זה לא פשוט, צריכים להתרומם מעל החשבונות הקטנים האלה, קטנוניים. ולראות מה באמת צריך לעם הזה".

לדבריו: "הם רואים שה' מנהיג אותנו בנסים ונפלאות, עושה לנו נסים, כל העניין הזה של ירושלים וארצות הברית, כל המהפך שקרה בארה"ב, האם לא יד ה' זאת בגלוי?".

הרב הוסיף: "אז אנחנו צריכים לחשוש מכמה אנשים בגלל שהם בעלי ממון? צריכים לכבד את ה' ואת תורתו!, לכבד את יום השבת, לכבד מקום מקדש שריד בית מקדשנו".

"ה' ייתן בינה, שנראה את האור האמתי בקרוב" סיים הגר"ש עמאר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר