אזרח מס' 1

מדהים: ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט חטף 23 דוחות, רובם בוטלו

האכיפה המחמירה של עיריית בני ברק במתן דוחות תנועה לתושבים לא פסחה על ראש העיר חנוך זייברט שחטף 23 דוחות, אלא שבניגוד לתושבים - רוב הדוחות שלו בוטלו (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
חנוך זייברט (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשנה האחרונה מרבים תושבי העיר בני ברק להתלונן על הקשחת האכיפה בנושאי חנייה בעיר התורה והחסידות בני ברק. מצלמות שהוצבו ברחבות הגבירו את מתן דוחות התנועה ופקחים הרבו בחלוקת דוחות.

מה שקומם את התושבים בעיקר היא העובדה שרכבו של ראש העיר חנוך זייברט תועד שוב ושוב חונה במקומות האסורים לחנייה.

אך הבוקר (שלישי) מתברר שגם ראש העיר זייברט חטף דוחות, ולא אחד, אלא 23 דוחות, לא פחות. אך מה שמדהים יותר הוא שרוב הדוחות - בוטלו.

על פי הדיווח של יהודה שלזינגר ב'ישראל היום', מפירוט דוחות החניה עולה כי מתוך 23 דוחות שזייברט חטף בשנים האחרונות, 17 מהם הומרו ל'אזהרה' בלבד ואחד מהם אף בוטל. בין היתר, הדוחות נרשמו על עבירות: חניה באדום לבן, חניה בצומת, העמדת 2 גלגלים על המדרכה ובתחום עצירת אוטובוסים.

אחד הגורמים בעיר המתנגדים להצבת המצלמות אמר לעיתון כי "אכיפת חוק ומניעת פקקים זה דבר מבורך אבל יש דרך אנושית לעשות את זה. המצלמות מקציבות שתי דקות, זקנים במרוץ לצאת מהמכוניות, נכים לא יכולים לתפקד, עסקים קרסו. אבל ראש העיר? הוא מותר לו לחנות איפה שבא לו כי יש לו קשרים בעירייה וכל הדוחות שלו מבוטלים, זו שערורייה וחוצפה שאין כדוגמתה".

מעיריית בני ברק נמסר בתגובה כי "מדובר על המרת דו"חות רק לאחר בדיקת הנושא ע"י התובע העירוני, המוסמך לכך מטעם החוק, והוא עשה זאת לאחר שנוכח בצדקת הטענות, שמשום צנעת הפרט אינני יכול לפרטן בכלי-תקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר